LET OP!! INDIEN UW PELLETKACHEL AANGESLOTEN ZIT OP UW CV KUNNEN WIJ U HELAAS NEIT VAN DIENST ZIJN MET HET ONDERHOUD
WIJ ADVISEREN U DAN CONTACT OP TE NEMEN MET EEN INSTALLATIEBEDRIJF.

Onze klanten zijn geheel vrij in hun keuzes hoe ze periodieke afname wensen

Wat houdt groot onderhoud van uw pelletkachel in?


- Reiniging en inspectie binnenwerk pelletkachel;
- Reiniging van ruit, brandkamer en aslade;
- Luchtinlaat schoonmaken incl. RDS sensor reinigen;
- brander bak schoonmaken en controleren;
- aanslag op gloeispiraal verwijderen;
- inspectie / opvangluik en toevoer naar ventilator reinigen;
- controle van vijzelmotor en vijzel
- pakkingen en ringen controleren [eventueel vervangen tegen meerprijs]
- Printplaat, stekkers en bekabeling schoonmaken en controleren
- Deursluiting, ruit en kachelkoord controleren [ kachelkoord vervangen tegen meerprijs]
- Rookgasventilator controleren en als nodig reinigen en/of vastzetten
- Convectie ventilator reinigen (stof door aanzuiging verwijderen)
- Display controleren en of drukknoppen reinigen
- resetten van branduren indien mogelijk


Klanten kunnen indien periodieke afname is gewenst bij ons kiezen uit:
1. periodieke afname op basis van een voordeel service abonnement;
2. periodieke afname zonder vast te zitten aan een abonnement;

Verschil tussen abonnement en zonder abonnement?
ZONDER ABONNEMENT:
-  bent u bij geen afname ook geen betaling schuldig

- kan het tarief jaarlijks wijzigen i.v.m. verhogingen ect.
- u heeft voorrang op eenmalige / op afroep afname klanten en nieuwe klanten
MET ABONNEMENT:
- staat uw tarief voor een aantal jaar vast en gelden tariefsverhogingen in die periode niet voor u!
- betaald u wel uw minimale abonnementstarief ook indien u een jaar wenst over te slaan.
- Heeft u altijd voorrang op dienstverlening in vergelijking met alle andere klanten die geen abonnement hebben en nieuwe klanten!
- U krijgt sneller hulp bij nood ! dan bij andere type afnames


Om u als klant te bedanken dat wij zekerheid van u krijgen langere tijd bij u langs te komen ontvangt u nu bij het aangaan van een service abonnement 4 tegoedbonnen voor onze andere diensten T.W.V. € 145,- A €190,-! (afhankelijk van welk service abonnement u gebruik wenst te maken)

 Als dank voor uw vertrouwen in onze dienstverlening! Heeft u ze zelf niet nodig? U mag het tegoed ook weggeven aan iemand die het wel kan gebruiken! 


VOORDELEN VAN EEN SERVICE ABONNEMENT BIJ SCHOORSTEENVEEGBEDRIJF DE VRIES B.V.:

* u geniet van een voordeliger tarief
dan klanten die eenmalig/op afroep en op basis van periodiek afname zonder abonnement.

* het tarief wordt elke keer voor een bepaalde tijd vastgezet.
Bij eventuele tariefsverhogingen zullen deze dus niet bij u van toepassing zijn. U weet altijd wat u moet betalen en schrikt niet bij aankomst als de tarieven weer omhoog zijn gegaan.

* Sneller hulp of contact:
klanten met een service abonnement worden als eerste opgepakt bij vragen en/of problemen! [vermeld in uw mail of whatsapp bericht het woord: ABBO zo wordt u bericht gefilterd zodat deze bij ons bovenaan komen te staan.

* Voorrang in planning/dienstverlening:
Klanten met een service abonnement krijgen voorrang op een afspraak!

* Extra tussentijdse onderhoudsbeurt gewenst?:
Bij onze service abonnementen wordt genoteerd in het contract wat uw minimale afname is voor het standaard inplannen en het factureren van uw abonnementskosten. Mocht u tussentijds een keer een extra onderh

oudsbeurt wensen geen probleem! U betaald dan gewoon een keer extra na de dienstlevering aan medewerker of op factuur achteraf. Wel geniet ook voor de extra onderhoudsbeurt van het voordeel tarief van uw abonnement!


Welke service abonnementen hebben wij?

Voor pelletkachel onderhoud in of excl. schoorsteenvegen -  hebben wij 2 of 3 jarige service abonnementen
<<KLIK OP HET GEWENSTE ABONNEMENT VOOR MEER INFORMATIE, OM EEN VOORBEELD TE ZIEN EN  EVENTUEEL AAN TE VRAGEN!>>