Service abonnement aanvragen? Dat kunt u hier doen πŸ˜€

Let op! Pas na ontvangst van een service contract vanuit onze kant is uw abonnement actief!

VOORDELEN VAN EEN SERVICE ABONNEMENT:

WAT IS KLASSIEK SCHOORSTEENVEGEN?

Er zijn verschillende methoden om een rookkanaal te vegen.

Klassiek schoorsteenvegen is de normale manier. Wij vegen hierbij van boven of onderaf met een zachte nylon borstel en speciale haspels die hiervoor gemaakt zijn. 

Kogels worden niet meer gebruikt! Dit is echt iets van vroeger. 

* VOORDEEL IN UW TARIEF VOOR DE KOMENDE 2 OF 3 JAAR!

βœ… U betaald de komende 2 of 3 jaar (afhankelijk van uw keuze) een voordeliger tarief dan onze standaard tarieven.


βœ… Het tarief wordt vast gezet voor 2 of 3 jaar. Tussentijdse tariefswijzigingen(verhogingen) zijn niet van toepassing voor u. 

Om de periode van 2 of 3 jaar wordt er pas weer gekeken of uw tarief wijzigd ja of nee. Indien dit zal wijzigen ontvangt u altijd bericht en heeft u weer een bedenktijd als u het abonnement daardoor wilt laten stopzetten. Indien u toch verder wenst te gaan staat het weer voor 2 of 3 jaar vast. 

* Duidelijkheid en geen verassingen:

βœ…Geen verhogingen in tarieven of verrassingen in wat u moet betalen - Uw tarief wordt telkens voor 2 of 3 jaar vastgelegd. 


βœ… Alle  afspraken omtrent uw abonnement ontvangt u netjes op in een contract- Duidelijkheid en u weet waar u aan toe bent.

βœ…Altijd zekerheid van een plek in onze planning.

* Sneller hulp of contact:

βœ… Altijd voorrang op dienstverlening en hulp ten opzicht van klanten met andere type afnames;


βœ… Speciaal alleen voor abonnement klanten is er een SPOEDLIJN - Binnen 24 uur antwoord (op feestdagen/vakantiedagen en weekenden na - dan de eerstvolgende werkdag!

βœ… Altijd zekerheid dat u mee wordt genomen in de planning ! 

*Extra afname gewoon mogelijk:

βœ… Wenst u een keer een extra afname geen probleem, u kunt dit gewoon aanvragen en wij komen langs en voeren het uit voor het tarief wat in uw overzicht van uw service contract staat. 

βœ…wenst u periodiek extra afname; bijvoobeeld 2x per jaar laten vegen dan wordt er nog een abonnement aangemaakt voor die veegbeurt. 

* Hoe zit dat met betalen?

VRAAG: Moet ik dan gelijk voor 2 of 3 jaar betalen?

U moet het zo zien u betaald jaarlijkse abonnementkosten. Hierin zit inbegrepen 1 dienstlevering.

βœ… Nee , u ontvangt niet in 1 keer en rekening voor al die jaren. U ontvangt automatisch standaard circa 30 dagen voor de de IN-plan periode de nota met jaarlijkse abonnement kosten voor de komende periode. 

🚨VOORBEELD: U staat bij ons in de planning meenemen tussen januari / mei. Dan ontvangt u jaarlijks de nota voor de komende periode rond december. Heeft u 1 rookkanaal ontvangt u dus jaarlijks de kosten die staan bij het vegen van 1 rookkanaal. 

βœ… Liever na dienstlevering betalen? Voor sommige gevallen kunnen we een uitzondering maken vraag hiervoor gerust naar de mogelijkheden.
Indien dit niet is afgesproken dient u gewoon uw facturen wel te voldoen voordat we bij u langs komen! U betaald namelijk een kosten voor een abonnement niet voor een veegbeurt. Dus ook bij geen afname moet u deze kosten alsnog voldoen!

🚨LET OP: Zoals ook op de overeenkomst staat vermeld indien er op de dienstleveringsdatum geen betaling is ontvangen behouden wij het recht de afspraak te annuleren en pas weer in te plannen indien uw betaling binnen is. Tenzij anders is afgesproken.

* En wat na die 2 of 3 jaar?

βœ… Uw contract wordt n.a.v. uw keuze om de 2 of 3 jaar verlengd tot wederopzegging van uw kant. U heeft om de 2 of 3 jaar elke keer 7 dagen VOOR de verlengdatum de tijd om kosteloos uw abonnement te laten beeindigen. Na deze 7 dagen loopt het abonnement automatisch weer 2 of 3 jaar verder. 


βœ… U ontvangt na elke 2 of 3 jaar een kennisgeving dat uw abonnement aan verlenging toe is. Eventuele tariefswijzigingen staan hierop vermeld. Indien er geen wijziging in tarief plaatsvindt kan het zijn dat u geen bericht ontvangt en het abonnement weer voor 2 of 3 jaar met dezelfde tarieven stilzwijgend verlengd wordt. 

Hoe zit dat met eventuele buren kortingen?

βœ… Buren korting is ook gewoon geldig voor u wel tegen een nog voordeliger tarief dan bij onze standaard tarieven staat vermeld. 

Mochten er tussentijds buren aanmelden en we weten dat u bijelkaar hoort en voortaan samen ingepland wenst te worden, dan wordt voor die dienstleveringen het buren tarief uit uw tabel van het contract aangehouden.

Valt uw buur later weer weg dan wordt het tarief weer zonder de buren korting wat op uw contract staat vermeld. 

Het staat bij ons in het systeem bekend als u tegelijk met buren moet worden ingepland. Dit hoeft u niet telkens te melden. 

Wijziging in aantal kanalen?

Krijgt u meerdere rookkanalen of juist minder geen probleem geef dit wel even aan i.v.m. de benodigde plan tijd en de jaarlijkse abonnementkosten zullen hierdoor ook wijzigen zie hiervoor uw tarieven tabel in uw overeenkomst. 

planning van dienstlevering

Onze klanten met een vast abonnement plannen wij altijd zelf al 5 jaar vooruit. Zo weten we zeker dat deze klanten een plek hebben in onze planning. En andere type afname klanten de planning niet vol zetten. 

U ontvangt automatisch jaarlijks een afspraakvoorstel datum. Indien deze u past hoeft u niks meer te doen. Past deze u niet dan kunt u deze laten verzetten uiteraard.

Omdat u de afspraakbevestiging vaak ver van te voren al ontvangt ontvangt u tegen de tijd van de afspraak nog herinneringen van de afspraak mocht er toch nog wat tussen zijn gekomen dan kunt u hem alsnog verzetten. 

** Let op** Bij het verzetten van een afspraak kan het zijn dat er geen plek meer vrij is in de normale gewenste inplan periode. Mocht u dus een afspraak willen verzetten laat dit z.s.m. weten als dit mogelijk is. 

Verder zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Opzegging en/of annulering

βœ… Gewoon op te zeggen bij (overlijden, verhuizing , scheiding ect. - wel even een bewijsje sturen natuurlijk)

βœ… Bij het aangang van een service abonnement heeft u standaard 14 dagen bedenktijd vanaf de datum dat Wij (schoorsteenveegbedrijf de Vries bv) Het document getekend hebben.

βœ… Bij de verleninging na 2 of 3 jaar heeft u altijd weer vanaf datum van uw verlengdocument (berichtgeving) u is toegezonden standaard 7 dagen bedenktijd of u wenst verder te gaan of te willen beeindigen. 


Voor welke diensten kunt u een abonnement afsluiten?

Klik op de gewenste abonnement voor meer informatie of om direct een abonnement af te sluiten:

[ u heeft na ontvangst van uw overeenkomst -  daarna alsnog 14 dagen bedenktijd!]

** NIEUW**
SPECIAAL VOOR ONZE KLANTEN MET JACOBUS/JANUS KACHELS!

HET JACOBUS SERVICE ABONNEMENT XL

SPECIAAL VOOR KLANTEN MET EEN JACOBUS/JANUS KACHEL VAN JANCO DE JONG TE GORREDIJK!
MET NET WAT EXTRA AANDACHT VOOR UW KACHEL EN DE SERVICE DIE U GEWEND WAS...



Heeft u nog een vraag en staat uw antwoord hierboven niet tussen , maar wilt u die eerst weten voor u een abonnement aanvraagt?
Stel hem dan hier:

Reactie plaatsen

Reacties

Pattynama
2 dagen geleden

Wij hebben een speksteenkachel en zouden graag jaarlijks ons schoorsteen willen laten vegen, is dat mogelijk?
We zijn woonachtig in Franeker.

Rita Sterkenburg
een jaar geleden

Wij hebben twee woningen met ieder een houtkachel. ! van de woningen heeft 2 rookkanalen in dezelfde schoorsteen, 1 voor de kachel en de ander voor de buitenhaard. De woningen liggen op minder dan 2 minuten afstand van elkaar. Voor deze woningen willen wij graag een abonnement voor 3 jaar afsluiten

Tiny Zijlstra
een jaar geleden

Dag,
Als klant van Klaver Dokkum zijn we naar jullie doorverwezen voor het vegen van 1 rookkanaal ( houtkachel). We willen graag een afspraak voor januari 2024 en een serviceabonnement. Graag jullie reactie. Ik heb in januari ook al een email gestuurd met dit verzoek. Met vriendelijke groet, Tiny Zijlstra

Marja Weijer-Hellinghuizen
een jaar geleden

Voorheen klant bij Janco de Jong. Laatste keer februari 2022. Gaarne afspraak voor schoorsteenvegen bij u voor jaarlijks schoorsteen vegen met abonnement.
Vriendelijke groet M Weijer- Hellinghuizen

Van de Belt
een jaar geleden

Goedemiddag, wij waren eerder klant bij Janco de jong. Onze schoorstenen zijn feb 2022 nog door hun geveegd. Graag willen wij een afspraak maken, om de schoorsteen begin volgend jaar opnieuw te laten vegen. Het gaat om 2 kanalen. Wij willen graag een abonnement bij jullie afsluiten. Graag bericht terug. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Van de Belt Donkerbroek