Service abonnement aanvragen? Dat kunt u hier doen πŸ˜€

VOORDELEN VAN EEN SERVICE ABONNEMENT:

* VOORDEEL IN UW TARIEF VOOR DE KOMENDE 2 OF 3 JAAR!

βœ… U betaald de komende 2 of 3 jaar (afhankelijk van uw keuze) een voordeliger tarief dan onze standaard tarieven.
βœ… Het tarief wordt vast gezet voor 2 of 3 jaar. Tussentijdse tariefswijzigingen(verhogingen) zijn niet van toepassing voor u. 

* Duidelijkheid en geen verassingen:

βœ…Geen verhogingen in tarieven of verrassingen in wat u moet betalen - Uw tarief wordt telkens voor 2 of 3 jaar vastgelegd. 
βœ… Alle  afspraken omtrent uw abonnement ontvangt u netjes op in een contract- Duidelijkheid en u weet waar u aan toe bent.

* Sneller hulp of contact:

βœ… Altijd voorrang op dienstverlening en hulp ten opzicht van klanten met andere type afnames;
βœ… Speciaal alleen voor abonnement klanten is er een SPOEDLIJN - Binnen 24 uur antwoord (op feestdagen/vakantiedagen en weekenden na - dan de eerstvolgende werkdag!

βœ… Altijd zekerheid dat u mee wordt genomen in de planning ! Rond de afgesproken periode...

*Extra afname gewoon mogelijk:

βœ… Wenst u een keer een extra afname geen probleem, u kunt dit gewoon aanvragen en wij komen langs en voeren het uit voor het tarief wat in uw overzicht van uw service contract staat. 

* Hoe zit dat met betalen?

βœ… Nee , u ontvangt niet in 1 keer en rekening voor al die jaren. U ontvangt automatisch standaard circa 28 dagen voor plan periode de nota voor de komende dienstlevering. 
βœ… Liever na dienstlevering betalen? Geen probleem! U ontvangt wel alvast de nota zoals hierboven staat. Maar er zal dan een notitie worden gemaakt zodat u geen onnodige herinneringen ontvangt van de openstaande nota. Zo kunt u gewoon overboeken of via de IDEAL LINK uw betaling doen nadat wij bij u langs zijn geweest. 

* En wat na die 2 of 3 jaar?

βœ… Uw contract wordt n.a.v. uw keuze om de 2 of 3 jaar gewoon verlengd tot wederopzegging van uw kant. 
βœ… U ontvangt na elke 2 of 3 jaar een verlengdocument waar (eventueel) de nieuwe tarieven op staan voor de komende 2 of 3 jaar.
Deze worden dan weer voor 2 of 3 jaar vastgezet.
βœ… U HEEFT VANAF DATUM VAN ONTVANGEN VAN HET VERLENGDOCUMENT ALTIJD NOG 7 DAGEN OPZEGTERMIJN! Mocht u bijvoorbeeld het abonnement toch niet meer wensen door de wijziging in uw tarieven dan kunt u binnen 7 dagen schriftelijk of per mail alsnog uw abonnement laten beëindigen!

Hoe zit dat met eventuele buren kortingen?

βœ… Buren korting is ook gewoon geldig voor u wel tegen een nog voordeliger tarief dan bij onze standaard tarieven staat vermeld. 

Mochten er tussentijds buren aanmelden en we weten dat u bijelkaar hoort en voortaan samen ingepland wenst te worden, dan wordt voor die dienstleveringen het buren tarief uit uw tabel van het contract aangehouden.

Valt uw buur later weer weg dan wordt het tarief weer zonder de buren korting wat op uw contract staat vermeld. 

Wijziging in aantal kanalen?

Krijgt u meerdere rookkanalen of juist minder geen probleem geef dit wel even aan i.v.m. de benodigde plan tijd. 

U kunt dan gewoon in uw tabel op uw contract inzien wat uw tarief wordt. 

planning van dienstlevering

Klanten worden standaard meegenomen in de planning in de aangegeven periode. Deze krijgen circa minimaal 150 dagen van te voren een afspraakdatum toegemaild. Deze kan de klant uiteraard tot 5 dagen voor die afspraakdatum kosteloos verzetten.

Doet u dit binnen de 5 dagen dan wordt er €15,- administratie kosten in rekening gebracht i.v.m. dat dit te kort dag is om het gat weer op te vullen en/of daardoor de hele route op zijn kop komt te liggen. 

UITZONDERING! - bij calamiteiten waar u niks aan kunt doen gaan we uiteraard niks in rekening brengen! Geef dit dus gerust aan mocht dit van toepassing zijn!

🌟🌟Liever een link ontvangen met keuze mogelijkheden is ook mogelijk of gebeld worden voor inplannen uiteraard ook. 
Indien u dit wenst dan kunt u dit aangeven en wordt dit ook voor vervolg afspraken genoteerd.

LET OP!! Wel kunnen we bij deze keuzes niet garanderen, (als u te laat reageerd of er nog ruimte is in de planning)

Opzegging en/of annulering

βœ… Gewoon op te zeggen bij (overlijden, verhuizing , scheiding ect. - wel even een bewijsje sturen natuurlijk)

βœ… Bij het aangang van een service abonnement heeft u standaard 14 dagen bedenktijd vanaf de datum dat Wij (schoorsteenveegbedrijf de Vries bv) Het document getekend hebben.

βœ… Bij de verleninging na 2 of 3 jaar heeft u altijd weer vanaf datum van uw verlengdocument (berichtgeving) u is toegezonden standaard 7 dagen bedenktijd.

Heeft u nog een vraag en staat uw antwoord hierboven niet tussen , maar wilt u die eerst weten voor u een abonnement aanvraagt?
Stel hem dan hier:

Reactie plaatsen

Reacties

Marja Weijer-Hellinghuizen
21 dagen geleden

Voorheen klant bij Janco de Jong. Laatste keer februari 2022. Gaarne afspraak voor schoorsteenvegen bij u voor jaarlijks schoorsteen vegen met abonnement.
Vriendelijke groet M Weijer- Hellinghuizen

Van de Belt
2 maanden geleden

Goedemiddag, wij waren eerder klant bij Janco de jong. Onze schoorstenen zijn feb 2022 nog door hun geveegd. Graag willen wij een afspraak maken, om de schoorsteen begin volgend jaar opnieuw te laten vegen. Het gaat om 2 kanalen. Wij willen graag een abonnement bij jullie afsluiten. Graag bericht terug. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Van de Belt Donkerbroek


Voor welke diensten kunt u een abonnement afsluiten?

Klik op de gewenste abonnement voor meer informatie of om direct een abonnement af te sluiten:

[ u heeft daarna alsnog 14 dagen bedenktijd!]