Onze Service abonnementen:

Hieronder ziet u onze beschikbare service abonnementen, klik op de knop van het abonnement waar u interesse in heeft voor meer informatie of u aan te melden hiervoor. 


Veel gestelde vragen:

Overige vragen:

Wat is [KLASSIEK] Schoorsteenvegen

Er zijn verschillende methoden om een rookkanaal te vegen.

Klassiek schoorsteenvegen is de normale [STANDAARD] manier. Wij vegen hierbij van boven of onderaf met een zachte nylon borstel en speciale haspels die hiervoor gemaakt zijn. 

Kogels worden niet meer gebruikt! Dit is echt iets van vroeger. 

Ook is er de optie roterend schoorsteenvegen dit wordt vaak geadviseerd als u met regelmaat matig creosoot in uw rookkanaal heeft. 

Voordelen van een VAST service abonnement

  • DUIDELIJKHEID & GEEN VERASSINGEN:

    Geen verhogingen in tarieven of verrassingen in wat u moet betalen
    - Uw tarief wordt telkens voor 2 of 3 jaar vastgelegd. 


    ✅ Alle  afspraken omtrent uw abonnement ontvangt u netjes op in een contract- Duidelijkheid en u weet waar u aan toe bent.

    ✅Altijd zekerheid van een plek in onze planning.
    - hierbij wordt zover dit kan altijd rekening gehouden met de door u aangegeven voorkeuren;

Wordt ik sneller geholpen als ik een service abonnement heb?

✅ Altijd voorrang op dienstverlening en hulp ten opzicht van klanten met andere type afnames;


✅ Speciaal alleen voor abonnement klanten is er een SPOEDLIJN - Binnen 24 uur antwoord (op feestdagen/vakantiedagen en weekenden na - dan de eerstvolgende werkdag!)

✅ SPECIALE SPOEDMAILADRES AANWEZIG - ALLEEN VOOR ABONNEMENTKLANTEN - om ze zo sneller te kunnen helpen indien de normale lijnen druk zijn;

Ik wil graag een extra onderhoudsbeurt kan dat?

Ja dat kan uiteraard. 

Indien u een service abonnement heeft zijn dan de tarieven geldig uit de tabel in uw overeenkomst. 

Wenst u periodiek een extra onderhoudsbeurt dan zal er nog een extra service abonnement worden aangemaakt voor die periode.

Wat gebeurd er na die 2 of 3 jaar?

♻️Automatische Verlenging van het service abonnement:
Optie 1: Indien er een tariefwijziging plaats zal vinden voor de volgende periode van 2/3 jaar, ontvangt de opdrachtgever hier tijdig bericht van voor de volgende periode aanbreekt. Opdrachtgever heeft dan na ontvangst van deze kennisgeving 7 dagen de tijd om het abonnement te laten beëindigen mocht hij/zij hierdoor het contract niet voort willen zetten.

Optie 2: Bij geen wijziging in het tarief ontvangt de opdrachtgever geen bericht en zal het contract stilzwijgend doorlopen voor telkens een periode van 2/3 jaar tot wederopzegging.
Opzegging dient binnen 7 dagen voor de verlengdatum schriftelijk/per e- mail te worden doorgegeven.

p.s. het kan zo zijn dat u alsnog bericht krijg maar dan met de melding dat het tarief voor de komende 2 a 3 jaar hetzelfde blijft.

Indien bij 1 van de bovenstaande geen opzegging heeft plaatsgevonden wordt het contract automatisch verlengd met weer periode 2/3 jaar en zo verder.

Abonnement opzeggen of annuleren na aanvraag

UITZONDERINGEN VOOR VROEGTIJDIGE BEËINDIGING/ TIJDELIJKE STOP:- Beëindiging van het abonnement dient schriftelijk/per mail te gebeuren.

✅ Opzegbaar bij overlijden:
Bij overlijden – graag bewijs van overlijden sturen om het contract per direct kosteloos te kunnen beëindigen.

Opzegbaar bij lichamelijke of ongeneeslijke ziektes:
Bij eventuele (ongeneeslijke) ziektes en/of lichamelijke klachten waardoor u, de haard niet meer kunt gebruiken, kunt u het contract ook laten beëindigen. [ het kan zijn dat we dan wel om een bewijs vragen]

✅Verhuizing:
Bij een eventuele verhuizing of verkoop woning kan het worden beëindigd per direct na ontvangen van bewijs. Of het kan worden meegenomen naar het nieuwe adres of worden overgenomen door de nieuwe bewoner indien gewenst. Graag schriftelijk/per e- mail kenbaar maken

✅Conflicten / Calamiteiten:
- Mochten er problemen ontstaan tussen beide partijen waarbij niet meer uit wordt gekomen n.a.v. slecht werk leveren wat ook daadwerkelijk eventueel door verzekering is bewezen / toegezegd dan heeft de opdrachtgever het recht het contract ook per direct stop te zetten - zonder dat hier extra kosten aan verbonden zitten

-   Indien er complicaties plaatsvinden tussen bepaalde medewerkers en opdrachtgever zal er eerst gekeken worden om opdrachtgever door andere medewerkers te laten helpen. Mocht het toch blijken dat beide partijen er toch niet uitkomen, dan behouden zowel de opdrachtgever als SchoorsteenVeegBedrijf de Vries bv het recht het contract per direct stop te zetten. Hierbij is de opdrachtgever wel nog de jaarlijkse kosten verschuldigd van dat lopende jaar. Eventuele kosten voor vroegtijdig beëindigen zijn hierbij niet van toepassing.

Indien later blijkt dat er zich complicaties voordoen op gebied van Arbo en werklocatie denk hierbij aan te hoge daken en niet kunnen vegen van onderaf of er kan niet op normale wijze bij de werkplek worden gekomen door obstakels etc, waardoor de werkzaamheden niet of niet zorgvuldig kunnen worden uitgevoerd of waarbij veiligheid in gevaar komt dan behoudt de opdrachtnemer het recht het service abonnement per direct te laten beëindigen. [hieraan zitten dan geen kosten verbonden]  

✅Verwijderen van kachel of haard:
Mocht opdrachtgever de kachel niet meer hebben / weg doen. graag foto sturen als bewijs, dan is het contract ook te beëindigen.

** LET OP** indien er nog helemaal GEEN dienstafname is geweest wordt er eenmalig €50,- administratiekosten in rekening gebracht. Dit geldt niet als u al eerder afnames heeft gehad ook op basis van afroep of periodieke afname zonder abonnement)

✅Bij niet betalen van de minimale afgesproken abonnementskosten:
Als opdrachtgever niet voldoet aan de jaarlijkse betalingen zoals afgesproken in dit contract. Dan heeft de opdrachtnemer het recht de dienst leveringen stop te zetten of tijdelijk te schorsen tot er betaald is.

✅stopzetting door aannemer
Aannemer “Schoorsteenveegbedrijf de Vries”is ten alle tijden gerechtigd het service abonnement te beëindigen, wijzigingen door te voeren. Wel dient hier berichtgeving van worden gedaan naar opdrachtgever. Indien de reden voor opzegging vanuit aannemer komt en u gewoon ten tijde van het abonnement aan uw verplichtingen voldaan heeft, worden er dan uiteraard GEEN resterende kosten en/of boete clausules in rekening gebracht voor het vervroegd beëindigen van het service abonnement!

** LET OP**
Het contract blijft gewoon doorlopen bij schorsing of stopzetting i.v.m. niet nakomen van betalingsverplichtingen van de opdrachtgever. Opdrachtgever is hierbij de jaarlijkse kosten verschuldigd aan de opdrachtnemer, ook als er geen dienstlevering heeft plaatsgevonden door schorsing of opschorting van het abonnement.

** LET OP: De jaarlijkse abonnementskosten moet u alsnog voldoen als u een jaar wenst over te slaan! Bij vroegtijdige beëindiging zonder geldige reden zoals in dit contract vermeld, zullen de minimale afgesproken  jaarlijkse kosten van de resterende contractperiode in rekening worden gebracht plus een boete van €35,- aan administratiekosten.

Het aantal kanalen wijzigt wat nu?

Krijgt u er een kachel bij of gaat er juist 1 weg.
Dan kunt u het aantal kanalen ten alle tijden laten wijzigen. Uw jaarlijkse tarief zal dan automatisch ook wijzigen.

zie voor de tarieven dan de tabel in uw overeenkomst.

Wat kunt u van ons verwachten?

💎 Opdrachtnemer zal voor zo ver het kan er voor zorgen dat het rookkanaal zo goed mogelijk geveegd wordt en het onderhoud zo netjes / voorzichtig als mogelijk is wordt gedaan om roetschade te voorkomen in woning.

💎 Bij complicaties of dergelijke zal dit worden gemeld aan de klant mondeling en via het rapport/veegbewijs.

💎 Indien er veel of matig creosoot / roet aanwezig is tijdens het vegen kan er geen garantie worden gegeven dat het kanaal volledig schoon is advies is hierbij om het eenmalig te laten uitkloppen of eenmalig roterend te laten vegen bij matige aanwezigheid. Creosoot en veel roet komt meestal voor als er niet juist wordt gestookt of met verkeerd hout wordt gestookt! Het kan hierbij voorkomen dat er na het vegen alsnog roet of creosoot uitkomt. Dit is niet tegen te houden advies zoals hierboven aan te nemen is dan gewenst. Indien er matig of veel creosoot aanwezig is en dit later na het vegen alsnog wat los laat waardoor er roet in uw woning staat, is dit niet de verantwoordelijkheid van de opdrachtnemer. Hier kunnen zij namelijk niks aan doen.  [ADVIES DEK UW KACHEL/HAARD 2 DAGEN NA ONDERHOUDSDATUM AF

💎indien er klachten zijn zo goed als kan proberen op te lossen voor/ samen met de opdrachtgever.

💎indien er zich andere complicaties voordoen zal dit worden besproken met de opdrachtgever.

💎 de opdrachtgever tijdig laten weten wanneer ze weer op de planning staan.

💎 Veeg Bewijzen en rapporten worden ook tot 3  jaar terug bewaard in administratie. 

Wat verwachten jullie van de klant?

💎Indien een geplande afspraak niet past het op tijd laten weten of het op tijd verzetten [uiterlijk 5 werkdagen voor de geplande afspraak datum] om zo eventuele administratiekosten à €15,- te voorkomen.[ zie algemene voorwaarden] indien u een jaar wenst over te slaan wordt alsnog de minimale jaarlijkse kosten van dit abonnement (a 1x afname) in rekening gebracht en dient wel te worden voldaan.

💎Er voor zorgen dat de medewerkers van SchoorsteenVeegBedrijf de vries bv overal bij kunnen komen waar nodig is.
- Zorg ervoor dat bij aankomst de kachel en het rookkanaal KOUD zijn!

💎 Zelf zorg dragen dat belangrijke spullen zijn verwijderd of worden afgedekt ter voorkoming dat er roet op kan komen. Het kan namelijk altijd voorkomen dat de schoorsteenveger wat roet meebrengt in kleding of er wat langs de afdekking komt. Vooral met regenachtig weer. 

💎 afgesproken termijn betalingen worden op tijd verricht. Mochten er klachten of schades staan, dan wordt dit apart behandeld en staat los van de nota van dit service abonnement, deze dient ten alle tijden te worden voldaan!

💎 Bij klachten of complicaties eerst schriftelijk / per mail contact op te nemen met SchoorsteenVeegBedrijf de vries bv. binnen 14 dagen na dienst levering./ of ontvangst van het dienstlevering rapport, indien deze u wat later toegezonden is.

💎Eventuele wijzigingen in adres, naam , contactgegevens zorg dragen dat dit tijdig doorgegeven wordt zodat de administratie up to date blijft voor contact.

💎Eventuele al bekende complicaties of gebreken van rookkanaal/kachel ter kennisgeving laten weten aan de opdrachtnemer ter voorkoming van roetschade in de woning tijdens het onderhoud.
- Indien blijkt tijdens onderhoud dat door een gebrek aan het knl roetschade ontstaat in de woning is de opdrachtnemer hier niet aansprakelijk voor - opdrachtnemer gaat ervan uit dat het rookkanaal juist is geïnstalleerd.

💎Op de hoogte zijn/blijven van onze Algemene voorwaarden voor afspraken en Dienst-leveringen

Wat zijn de overige voorwaarden?

OVERIGE VOORWAARDEN:
_________________________________________________________________________

  •   Mochten zich problemen voordoen, gelieve binnen 14 dagen na dienstverlening schriftelijk/per e-mail te melden bij SchoorsteenVeegBedrijf de Vries bv. Indien er na deze dagen een melding wordt gedaan of indien de melding niet schriftelijk staat vastgelegd kan er geen aanspraak worden gemaakt op de aansprakelijkheid van SchoorsteenVeegBedrijf de Vries bv.

  • SchoorsteenVeegBedrijf de Vries bv kan nimmer aansprakelijk worden gesteld voor schade als gevolg van het stookgedrag van de stoker; een kanaal kan dan namelijk binnen 2 weken alweer vol zitten of uw kap/vonkenvanger ect. bij verkeerd stoken.

  •  Het kan voorkomen dat er uitloop is in de planning van SchoorsteenVeegBedrijf de vries b.v. hier kunnen geen rechten aan worden ontleend, voor verzekering m.b.t. schoorsteenvegen is dit geen probleem zolang er maar aangetoond kan worden dat er een afspraak staat/wordt gepland.

  • Overige aansprakelijkheid wordt alleen erkend indien dit is gekomen door het onderhoud dat SchoorsteenVeegBedrijf de Vries bv zijn personeel heeft veroorzaakt. Gelieve hier tijdig [binnen 14 dagen] een melding van maken [schriftelijk/per email].

  • Indien partijen bij calamiteiten niet uitkomen, zal rechtsbijstand-aansprakelijkheidsverzekeringen worden ingeschakeld.

  • Bij eventuele roetschade of overige schade die door toedoen van personeel is gebeurd dient de opdrachtgever dit eerst ten alle tijden te melden bij SchoorsteenVeegBedrijf de Vries b.v.
    - let op, roetschade door een niet goed afsluitende rookkanaal is Schoorsteenveegbedrijf de Vries niet aansprakelijk voor.

  • Als SchoorsteenVeegBedrijf gaan wij er van uit dat het rookkanaal deugdelijk is geïnstalleerd mocht er schade ontstaan door ondeugdelijke installatie van rookkanaal / constructiefouten dan ligt de aansprakelijkheid hiervan bij de partij die dit heeft geïnstalleerd. Schoorsteenveegbedrijf de Vries bv is nimmer aansprakelijk voor schade die is ontstaan tijdens het vegen doordat een rookkanaal loslaat of zich niet goed afsluit, zodat er roet tussendoor komt tijdens het vegen. Mocht het zo zijn dat onze veegborstel vast komt te zitten doordat een rookkanaal is losgeraakt of niet goed is geïnstalleerd, dan zullen de kosten van de haspel worden verhaald op de klant. Klant kan dan vanuit zijn kant dit weer verhalen via verzekering of bij de persoon die het kanaal heeft geïnstalleerd. Het kan nooit zo zijn dat er door het schoorsteenvegen een kanaal los kan laten, als schoorsteenveger gaan wij ervan uit dat dit in orde is, wij kunnen namelijk niet in een kanaal kijken tijdens het vegen of alles goed op elkaar aansluit. Vertrouwt u het niet of weet u het niet zeker vraag dan om een camera inspectie [ hier zitten wel kosten aan verbonden]

  • Er wordt altijd geprobeerd om in de gewenste periode in te plannen. Echter kunnen er geen rechten worden ontleend op de planning, dit is namelijk erg afhankelijk van diverse omstandigheden.

  •  Bij een volledige stop van het bedrijf wordt het contract automatisch stopgezet, en zullen de overgebleven jaren uiteraard niet in rekening worden gebracht.  Klant ontvangt hier dan tijdig bericht van. Bij overname is de klant indien de dienstverlening niet bevalt bij de nieuwe partij gerechtigd het abonnement te laten beëindigen, na minimaal het 1x laten uitvoeren van de dienstverlening door de nieuwe partij.[indien de nieuwe partij ook deze dienst blijft uitvoeren]

  • Mochten er vogels / vogelnesten of overige nesten in een kanaal bevinden, dan kan er niet geveegd worden. De nesten zullen eerst verwijderd moeten worden. Wij mogen pas nesten verwijderen indien de jongen zijn uitgevlogen! In die periode kunt u helaas niet stoken! Bij het verwijderen van vogelnesten kan veel rommel ontstaan! Wij doen ons best hierbij zo min mogelijk vrij te laten komen, maar vragen u vriendelijk belangrijke spullen af te dekken of te verwijderen!Wij zijn hierbij niet aansprakelijk als de klant hier geen voorzorg voor heeft gedragen.
    ** Voor het verwijderen van vogelnesten zitten extra kosten aan verbonden!
    ** DEK UW HAARD DAARNA MINIMAAL 2 DAGEN AF!

  • Overige voorwaarden van toepassing zie algemene voorwaarden op www.svbdevries.nl/algemene-voorwaarden

de voorwaarden van uw overeenkomst gaan voor voorwaarden in de algemene voorwaarden mochten deze elkaar overkoepelen.

Type afname mogelijkheden:

Vast service abonnement

U betaald jaarlijks een vast abonnement bedrag hierbij zit 1 servicebeurt inbegrepen.

✅1 servicebeurt per jaar inbegrepen;
- Extra beurten altijd mogelijk; 

✅Jaarlijkse abonnementkosten (tarief) wordt voor 2 of 3 jaar vastgezet;
- in deze periode zijn eventuele tariefswijzigingen niet van toepassing voor u;

- Om de 2/3 jaar ontvangt u van ons een kennisgeving dat van de automatische verlening voor een volgende periode van 2/3 jaar.

✅Altijd zekerheid voor een plek in de planning;
- U ontvangt automatisch jaarlijks een afspraakvoorstel van ons; 
(komt deze niet uit is de afspraak altijd te verzetten)

✅U heeft voorrang op dienstverlening ter vergelijking van andere type klant afnames;
- Klanten met een vast abonnement hebben bij ons altijd voorrang!

🚩LET OP:
MINIMALE AFNAME IS 1X PER JAAR - WENST U EEN JAAR OVER TE SLAAN ONTVANGT U ALSNOG DE NOTA MET DE AFGESPROKEN JAARLIJKSE ABONNEMENT KOSTEN. 

❌ Materialen zitten niet bij het abonnement inbegrepen!

** Service abonnementen voor ventilatie onderhoud zitten iets anders in elkaar vraag ons gerust naar de mogelijkheden of kijk bij ventilatie onderhoud op onze website.

Periodieke afname ZONDER vast service abonnement

✅ U ontvangt jaarlijks een afspraakvoorstel van ons;
- Indien de planning vol zit met vaste service abonnement klanten wordt u ingepland zodra er ruimte voor is; 
- Periodieke klanten gaan wel voor op afroep afname klanten!

❌ Geen kosten indien er tijdig door u is aangegeven dat u de afspraak wilt annuleren; (bijvoorbeeld bij een jaar overslaan);

✅Tarieven kunnen jaarlijks wijzigen;
- Dit tarief is alleen geldig bij 1x per jaar vegen of minimaal om het jaar.

🚩Langer dan 2 jaar achterelkaar niet laten vegen:

-  Indien er 2 jaar achter elkaar door u een afspraak wordt geannuleerd zal uw tarief voor de volgende afspraak eerst weer worden omgezet naar afroep tarief. 

1(ste) keer afname en/of op afroep

✅Dit tarief wordt gerekend indien dit de eerste keer is dat we bij u langs komen; En/of als u het afroep tarief heeft.

❌U wordt niet automatisch meegenomen in de planning!
- U wordt pas ingepland als u contact heeft opgenomen;

❌Geen garantie op een plek in onze planning:
- kunnen geen garantie geven op plek in de planning, periiodieke klanten en vaste abonnement klanten hebben voorrang op dienstverlening; VOL IS VOL.

Tarief kan jaarlijks wijzigen;

Betalingen

Hoe gaat de betaling bij een service abonnement?

🚩U BETAALD JAARLIJKS EEN VAST ABONNEMENT BEDRAG HIERBIJ ZIT DAN 1 SERVICEBEURT BIJ INBEGREPEN!

🚩U heeft na ontvangst van uw overeenkomst vooralsnog 14 dagen bedenktijd. Pas na deze periode staat uw contract vast voor 2/3 jaar.

✅1 servicebeurt per jaar inbegrepen;
- Extra beurten altijd mogelijk; 


✅Jaarlijkse abonnementkosten (tarief) wordt voor 2 of 3 jaar vastgezet;
- in deze periode zijn eventuele tariefswijzigingen niet van toepassing voor u;

- Om de 2/3 jaar ontvangt u van ons een kennisgeving dat van de automatische verlening voor een volgende periode van 2/3 jaar.


🚩LET OP:
MINIMALE AFNAME IS 1X PER JAAR - WENST U EEN JAAR OVER TE SLAAN ONTVANGT U ALSNOG DE NOTA MET DE AFGESPROKEN JAARLIJKSE ABONNEMENT KOSTEN. 

=============

VRAAG: Moet ik dan gelijk voor 2 of 3 jaar betalen?

U moet het zo zien u betaald jaarlijkse abonnementkosten. Hierin zit inbegrepen 1 dienstlevering.

✅ Nee , u ontvangt niet in 1 keer en rekening voor al die jaren. U ontvangt automatisch elk jaar voordat we langs komen de nota met de afgesproken jaarlijkse abonnementkosten. (deze kunt u terugvinden in uw overeenkomst)

================

✅ Liever na dienstlevering betalen? Voor sommige gevallen kunnen we een uitzondering maken vraag hiervoor gerust naar de mogelijkheden.

Indien dit niet is afgesproken met u, dient u gewoon uw facturen wel te voldoen voordat we bij u langs komen! U betaald namelijk kosten voor een service-abonnement, niet voor een veegbeurt. Dus ook bij geen afname moet u deze kosten alsnog voldoen!

🚨LET OP: Zoals ook op de overeenkomst staat vermeld indien er op de dienstleveringsdatum geen betaling is ontvangen behouden wij het recht de afspraak te annuleren en pas weer in te plannen indien uw betaling binnen is. Tenzij anders is afgesproken. zie voor meer voorwaarden uw overeenkomst.

Jaar overslaan maar ik heb een service abonnement

U bent n.a.v. uw service abonnement verplicht de jaarlijkse kosten te betalen dus ook als u een jaar wenst over te slaan zonder geldige reden!

Een eventueel geldige reden waarbij u wel een jaar kunt overslaan zonder dat de jaarijkse kosten in rekening worden gebracht:

 U krijgt een nieuwe kachel/nieuw rookkanaal;

Hoe zit dat met eventuele burenkorting?

Indien u heeft aangeven of al bij ons bekend staat dat u altijd samen met iemand tegelijk wordt ingepland dan staat dit bij uw gegevens in ons systeem vermeld. 

Burenkorting wordt automatisch berekend, Verzet of annuleerd de persoon waarmee u normaal wordt ingepland dan zal de burenkorting worden gecorrieerd voor dat jaar omdat wij dan niet op dezelfde dag bij u en uw buren een dienstlevering hebben kunnen uitvoeren. 

**Let op: Wij rekenen geen burenkorting omdat wij toevallig in de buurt zijn. Wij rekenen alleen burenkorting indien klanten zelf hebben aangeven met elkaar tegelijk ingepland te willen worden. 

Daarnaast is burenkorting alleen geldig indien de afstand tussen de adressen niet meer dan 10 minuten bedraagd.

Heeft u nog een vraag en staat uw antwoord hierboven niet tussen , maar wilt u die eerst weten voor u een abonnement aanvraagt?
Stel hem dan hier:

Reactie plaatsen

Reacties

Pattynama
7 maanden geleden

Wij hebben een speksteenkachel en zouden graag jaarlijks ons schoorsteen willen laten vegen, is dat mogelijk?
We zijn woonachtig in Franeker.

Rita Sterkenburg
2 jaar geleden

Wij hebben twee woningen met ieder een houtkachel. ! van de woningen heeft 2 rookkanalen in dezelfde schoorsteen, 1 voor de kachel en de ander voor de buitenhaard. De woningen liggen op minder dan 2 minuten afstand van elkaar. Voor deze woningen willen wij graag een abonnement voor 3 jaar afsluiten

Tiny Zijlstra
2 jaar geleden

Dag,
Als klant van Klaver Dokkum zijn we naar jullie doorverwezen voor het vegen van 1 rookkanaal ( houtkachel). We willen graag een afspraak voor januari 2024 en een serviceabonnement. Graag jullie reactie. Ik heb in januari ook al een email gestuurd met dit verzoek. Met vriendelijke groet, Tiny Zijlstra

Marja Weijer-Hellinghuizen
2 jaar geleden

Voorheen klant bij Janco de Jong. Laatste keer februari 2022. Gaarne afspraak voor schoorsteenvegen bij u voor jaarlijks schoorsteen vegen met abonnement.
Vriendelijke groet M Weijer- Hellinghuizen

Van de Belt
2 jaar geleden

Goedemiddag, wij waren eerder klant bij Janco de jong. Onze schoorstenen zijn feb 2022 nog door hun geveegd. Graag willen wij een afspraak maken, om de schoorsteen begin volgend jaar opnieuw te laten vegen. Het gaat om 2 kanalen. Wij willen graag een abonnement bij jullie afsluiten. Graag bericht terug. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Van de Belt Donkerbroek