BEREIKBAARHEID IS VERBETERD VANAF WEEK7-FEBRUARI 2024!

Gepubliceerd op 2 februari 2024 om 00:42

💪"wij worden weer beter bereikbaar"

ONS EXCUUS VOOR DE BEREIKBAARHEID VAN DE AFGELOPEN 2 JAAR! DIT GAAT NU VERANDEREN!

Wij doen dagelijks ons best om onze service te blijven verbeteren en nemen de klachten dan ook echt in ons op en proberen hier altijd wat mee te doen!

De afgelopen jaren is het ontzettend druk geweest in onze Branche. Ons vak is in het nieuws regelmatig terecht gekomen. Het aantal mails en telefoontjes dat binnenkomen was echt extreem en niet meer bij te houden!

Er is meer vraag dan aanbod aan schoorsteenvegers op dit moment. Waardoor de bestaande schoorsteenveegbedrijven het zo druk hebben dat het bereik ook slechter wordt en/of de planningen zo vol staan dat er geen ruimte is voor nieuwe klanten, verzettingen/verschuivingen.

Wij zijn begonnen met juist het korte , snelle contact en ook het stukje persoonlijke contact met onze klanten. Door de nieuwe drukte in de branche en wat persoonlijke omstandigheden is onze bereikbaarheid de afgelopen jaren heel moeilijk geweest. 

De klanten die ons goed kennen weten dat we ook nog eens met kleine kinderen zitten en geen mega groot bedrijf zijn. 

Per dit jaar hebben wij het roer weer omgegooid wij zijn de laatste weken van 2023 en de eerste weken van 2024 hard aan het werk gegaan om een oplossing te bedenken zodat we iedereen weer sneller te woord kunnen staan. En vooral onze eigen klanten weer sneller te kunnen helpen. 

Wat hebben we gedaan en wat is/gaat er veranderen?

Wij zijn gaan kijken hoe wij alles zo in elkaar kunnen zetten dat het snellere contact weer mogelijk zal gaan maken. 
*****************************************

STAP 1 : WIJ HEBBEN ONS WERKGEBIED VERKLEIND !
( wij waren eerst werkzaam tot en met aan Gelderland en hebben hierbij heel veel trouwe klanten moeten laten gaan.)

STAP 2: VASTE SERVICE ABONNEMENTEN GESTART;
(We hebben de mogelijkheid voor klanten een vast service abonnement aan te vragen). Zo krijgen wij meer duidelijkheid en zekerheid bij wie we jaarlijks langs kunnen komen en de klant zelf ook.) Deze klanten worden altijd als eerste ingepland.

STAP 3: WIJZIGINGEN IN BEPAALDE DIENSTEN.
( door het stoppen met uitvoeren van bepaalde diensten (o.a. reiniging, gevels , pelletkachel onderhoud)  hebben wij onze service op het specifieke vak schoorsteenvegen kunnen verbeteren en meer tijd voor deze klanten, wat heel veel klant aanvragen voor deze diensten weg laat vallen). Het schoorsteenvegen zelf is ten slotte onze passie!

STAP 3: VOORUIT PLANNEN:
(Wij plannen de klanten waarvan wij weten dat ze willen dat we jaarlijks langskomen 5 jaar vooruit in.) Zo kunnen we eventuele nieuwe klanten al gelijk of snel aangeven of er ruimte is ja of nee. ) 

STAP 4: MEER MAN/VROUWKRACHT:
Dus meer handen en oren om u te woord te staan. 


STAP 5: MEER STRUCTUUR IN KANTOOR WERKZAAMHEDEN: 
De taken van kantoor zijn zo verdeeld dat er op elk moment van de dag tijd is voor bepaalde werkzaamheden en niet alles meer door elkaar loopt door bijvoorbeeld de drukte.

STAP 6: FILTEREN VAN KLANTAANVRAGEN;
( alle inkomende berichten worden gefilterd op type klant, Bestaande klant en nieuwe klant. Zo kunnen wij de aanvragen onderscheiden en eerst onze bestaande klanten te woord staan)

STAP 7: WIJ GAAN STOPPEN MET EEN SAMENWERKING MET UNIVE!
( zodat we ons weer meer kunnen focussen op u als onze eigen klant!) Per wanneer dit wordt zullen we binnenkort overleggen met Univé, wij zelf hebben per Juli 2024 eigenlijk al de stip gezet. )


[PER WEEK 7 - FEBRUARI 2024  gaat het onderstaande in!]:

☎️KANTOOR IS ELKE WERKDAG (BEHALVE WOENSDAGS) TELEFONISCH TE BEREIKEN TUSSEN 10.00 -13.00 UUR!
📧🌐 ALLE OVERIGE UREN : WORDT BESTEED AAN MAIL, CHAT, WHATSAPP , TERUGBELVERZOEKEN & taken zoals financiën overige administratie en uiteraard DE PLANNING!

(wij blijven een familie bedrijf met kleine kinderen, zolang deze nog niet volledig naar school gaan kan het zijn dat u zo nu en dan hun op de achtergrond zal horen. Wij hopen op uw begrip hiervoor!) 

🎩BUITENDIENST IS ELKE WERDAG WERKZAAM TUSSEN: 8.00-17.00 UUR; 

🏠(EVENTUELE BEZOEK UREN) KANTOOR: 
* MAANDAGS & VRIJDAGS [10.00-17.00]
( het kan wel eens voorkomen dat er op deze dagen niemand op kantoor is doordat er dingen buiten kantoor geregeld moeten worden of  dat we buiten kantoor afspraken hebben) Mocht er niemand op kantoor zijn dan kunt u dit teruglezen in het menu van de website onder CONTACT!)


* DINSDAGEN EN DONDERDAGEN WORDT ER VANUIT THUIS GEWERKT DOOR HET PERSONEEL
[ in ieder geval tot de zomervakantie van 2024 - na de zomervakantie zal dit wijzigen en zijn we deze dagen ook op kantoor aanwezig!]


* WOENSDAGEN IS KANTOOR GESLOTEN!
- U kunt ons uiteraard ten alle tijden mailen en of de voicemail inspreken als u een dringende vraag heeft. 

( kan zijn dat u woensdags wel wordt teruggebeld of mails worden behandeld doordat 1 van de eigenaren op de achtergrond aan het werk is) 

WIJ HOPEN HIERDOOR ONZE KLANTEN WEER VOLLEDIG NAAR TEVREDENHEID TE WOORD TE KUNNEN STAAN!