SERVICE ABONNEMENT :  JACOBUS XL SERVICE ABONNEMENT
speciaal voor klanten met Jacobus/JANUS Kachels!

DIT ABONNEMENT IS JAARLIJKS OPZEGBAAR NA EEN MINIMALE AFNAME VAN 1 JAAR!

Heeft u al een ander abonnement voor schoorsteenvegen en wenst u deze geen probleem hij wordt dan gewoon voor u omgezet!
Uw abonnement wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd - Bij eventuele wijzigingen in het tarief ontvangt u bericht en heeft u 7 dagen bedenktijd of u het wilt laten doorgaan of niet.

U kunt ons elk jaar binnen 7 dagen na verlengdatum laten weten als u het abonnement wenst stop te zetten. Vernemen wij binnen deze 7 dagen niks dan loopt uw abonnement weer een jaar door. 

SPECIAAL VOOR KLANTEN MET EEN JACOBUS/JANUS KACHEL VAN JANCO DE JONG TE GORREDIJK!
MET NET WAT EXTRA AANDACHT VOOR UW KACHEL EN DE SERVICE DIE U GEWEND WAS...

LET OP: HOUD REKENING MET EEN 1 TOT 1.5 UUR AAN TIJD  wat onze medewerker kwijt is voor deze dienstlevering.

EN IS OP BASIS VAN 1 DIENSTLEVERING PER JAAR.


INBEGREPEN:
* [klassiek] (schoorsteen)vegen van uw rookkanaal;
* Eventueel vervangen van kachelkoord;
* Grondige Reiniging van de kachel zelf (binnen & buitenkant) 
* Eventueel bijspuiten bij beschadigingen in de officiële Janco de Jong kleuren 
- denk aan vloerplaat, kachel zelf ect..
( Tot 2 spuitbussen zit bij het tarief inbegrepen - indien er meer nodig is komt er €17,- incl. btw bij en is het restant in die bus uiteraard van u om te houden)
* Kappen en vonkengaas worden nagekeken en schoongemaakt indien nodig;
 ( eventuele vervanging van kap of vonkengaas zit hierbij niet inbegrepen)
* Rookkanaal wordt van beneden naar boven geïnspecteerd op eventuele gebreken zowel van de buitenkant als van binnen met de camera - waarop u mee kunt kijken.

* 10% KORTING OP HET VERVANGEN VAN DE BINNENWERKEN;
* 5% KORTING OP OVERIGE ONDERDELEN VAN DE JACOBUS (indien door ons geleverd);


** Let op wij kunnen alles leveren van Jacobus maar vervangen zelf geen technische dingen hiervoor verwijzen wij u graag door naar onze partner en collega Janco de Jong te Gorredijk zelf!

** Wenst u de nieuwe metalen strip in plaats van de kachelkoord in uw kacheldeur? Breng dan uw deur naar Janco de Jong te Gorredijk ook dit kunnen wij niet doen voor u.. Heeft u hier hulp bij nodig dan kunnen wij u eventueel hiermee helpen door de deur los te koppelen naar Janco te brengen en weer bij u thuis er aan vast te zetten , hier zitten wel extra kosten aan verbonden.

Service abonnement - 1 dienstlevering per jaar [ per JACOBUS KACHEL / 1knl] € 145,- incl. btw [ PER JAAR]
Extra rookanaal vegen op hetzelfde adres / OF extra keer rookkanaal laten vegen in hetzelfde jaar; € 65,- incl. btw
Nieuw binnenwerk [ korting op installatie en materiaal kosten] 10% korting
Overige onderdelen van de kachel [ Korting op leveringskosten en eventuele installatie kosten] 5% korting
Indien roterend vegen [toeslag van] €15,- incl. btw [ per knl]
Schoorsteenkap of vonkenvanger extra tussendoor schoonmaken [op afroep van klant] €45,- incl. btw [per keer]

AANVRAAG FORMULIER: JACOBUS SERVICE ABONNEMENT

* = verplicht invullen a.u.b.

U ontvangt na het zenden van dit formulier het service contract in uw mail. Deze hoeft u omdat u doormiddel van het invoeren al akkoord geeft op een abonnement niet meer te ondertekenen. 

U heeft nog 14 dagen bedenktijd mocht u er van af willen zien vanaf de datum dat schoorsteenveegbedrijf de vries het contract heeft getekend.

Heeft u geen emailadres? neem dan contact met ons op via de telefoon!
















Indien u voor dit jaar een abonnement aanvraag voor de eerste dienstlevering rond de nu lopende maand proberen wij u z.s.m. in te plannen. Voor de jaren daarna wordt u meegenomen in de door u gekozen periode.

Planning:

Wij houden met inplannen van uw afspraak 5 maanden aan i.v.m dat wij op deze manier de meest efficiente routes kunnen maken. Zodat wij zo veel mogelijk klanten van dienst kunnen zijn.
















onderstaande invullen [indien van toepassing]
Anders kunt u deze leeglaten.

U gaat met het invoeren en versturen van dit formulier automatisch akkoord met het verwerken van uw gegevens in onze administratie. Wij houden hiermee rekening met de AVG-privacy wetgeving en zullen uw gegevens niet verstrekken aan derden zonder uw toestemming


VEEL GESTELDE VRAGEN & MEER INFORMATIE:

1. Wat is Klassiek schoorsteenvegen?

Klassiek schoorsteenvegen is gewoon de oude wetse standaard manier van schoorsteenvegen. 

Er wordt met een zachte borstel aan een haspel gewerkt. 

Dit kan van bovenaf of van beneden af. 
Hierbij wordt ook gekeken naar de situatie, het weer ect, het moet natuurlijk wel zo veilig mogelijk gedaan worden!

Indien wij van onderaf vegen en er vonkengaas of iets dergelijks aanwezig is kan de schoorsteenveger zien aan het vegen of deze bevuilt is. Wij kijken dan eerst nog met de camera of hij in orde is. Hier kunt u meekijken. Is hij toch vies dan klimmen we alsnog het dak op voor u.

2. Hoe gaan wij te werk met het vegen zelf?

1. eerst wordt alles zoveel mogelijk als kan afgedekt bij de kachel/haard;
2. Dan wordt er geveegd van bovenaf of van beneden af [afhankelijk van situatie en klant wensen]
3. Tijdens het vegen wordt het kanaal wat zo te zien is met het blote oog nagekeken of deze (nog) in orde is;
4. Schoorsteenkappen en vonkenvangers worden nagekeken eventueel schoongemaakt indien nodig;
5. Dan wordt de kachel/haard leeggezogen met wat er uit is gekomen;
6. Heeft uw haar een ruit dan maken we deze nog even als extra service weer schoon 🤗
U ontvangt per mail/per post het veegbewijs incl. rapport!
En uw kunt weer veilig stoken ðŸ”¥ðŸ‘ðŸ»

 

4. Duidelijkheid en geen verassingen:

✅ U bent zeker van goed onderhoud waar de tijd voor wordt genomen van uw rookkanaal en uw kachel;
✅ U hebt altijd een plekje in de planning en hoeft niet bang te wezen dat we niet langskomen.
✅U weet waar u aan toe bent en wat de kosten zijn. Bij eventuele wijzigingen wordt u ten alle tijden op de hoogte gebracht en heeft u bij verhogingen altijd 7 dagen bedenktijd of u het abonnement wenst verder te zetten.

5. Hoe betaal je bij een service abonnement?

✅ U ontvangt jaarlijks circa 30 dagen voor de planperiode de nota voor de komende periode. Uw onderhoud en of veegbewijs / rapport ontvangt u na dienstlevering per post of per mail.

6. Is een keer extra afname dan gewoon mogelijk?

✅ Wenst u een keer een extra afname geen probleem, u kunt dit gewoon aanvragen en wij komen langs en voeren het uit voor het tarief wat in uw overzicht van uw service contract staat. 

Extra afnames worden altijd achteraf gefactureerd omdat deze vaak op afroep zijn en niet telkens terugkomend zijn. 

7. Geen vreemde over de vloer...

U Wordt bij ons ingedeeld in een team van twee. U krijgt dus altijd dezelfde schoorsteenvegers bij u over de vloer.

9. Hoe zit dat met eventuele buren kortingen?

✅Bij dit service abonnement hanteren wij jammer genoeg geen burenkortingen. Waarom niet ? De bedoeling van dit service abonnement is de klant net dat beetje meer service te bieden vandaar ook het hogere tarief dan bij normaal schoorsteenvegen. 

Bij aanmelding van buren wordt deze tijd niet minder, Dus als wij hierop nog meer korting gaan geven gaat het voor ons helaas niet uit om u deze service te bieden. 

10. Wijziging in aantal kanalen?

Krijgt u meerdere rookkanalen of juist minder geen probleem geef dit wel even aan i.v.m. de benodigde plan tijd. 

U kunt dan gewoon in uw tabel op uw contract inzien wat uw tarief wordt. 

11. Planning:

Klanten met een abonnement worden automatisch jaarlijks meegenomen in de planning in de afgesproken periode. U hoeft niet meer bang te zijn dat er geen plek is of dat u het vergeet. 

U ontvangt minimaal 150 dagen van te voren de eerste afspraakbevestiging. Uiteraard is de afspraak wel gewoon te verzetten als die dag u niet uitkomt 😀 (doe dit a.u.b. wel voor 5 dagen van plandatum)

Liever een link met datums ontvangen kan ook en eventueel gebeld worden voor het inplannen uiteraard ook! 
Echter is het dan niet zeker dat als u niet optijd reageerd er nog plek is. 

12. Opzegging en/of annulering

✅ Gewoon op te zeggen bij (overlijden, verhuizing , scheiding ect. - wel even een bewijsje sturen natuurlijk)

✅ Bij het aangang van een service abonnement heeft u standaard 14 dagen bedenktijd vanaf de datum dat Wij (schoorsteenveegbedrijf de Vries bv) Het document getekend hebben.

✅ Indien uw tarief wijzigt voor het komende jaar ontvangt u standaard bericht van ons met de daarop nieuwe tarieven vermeld. t u heeft altijd weer vanaf datum van uw verlengdocument (berichtgeving) u is toegezonden standaard 7 dagen bedenktijd mocht u ivm deze wijziging het abonnement willen stopzetten. indien wij niks vernemen loopt hij weer een jaar door. 

Heeft u nog een vraag en staat uw antwoord hierboven niet tussen , maar wilt u die eerst weten voor u een abonnement aanvraagt?
Stel hem dan hier:

Reactie plaatsen

Reacties