SERVICE ABONNEMENT :  Klassiek schoorsteenvegen- 3 jarig

Let op! Pas na ontvangst van een service contract vanuit onze kant is uw abonnement actief!

Onderstaande tarieven blijven 3 jaar vast staan voor u! Tarieven zijn incl. btw!

 

OMSCHRIJVING: PRIJS INCL. BTW
Schoorsteenvegen -- 1knl [ 3-jarig voordeel service abonnement] € 70,- [per dienstlevering]
MET BUREN KORTING [ minimaal 1 buur op max 10 min afstand van elkaar] € 65,- [ per adres] [per dienstlevering]
Extra knl vegen op hetzelfde adres elke type dak [ 3-jarig voordeel service abonnement] € 60,- per extra knl [per dienstlevering]
Vonkenvanger extra keer schoonmaken tussendoor [ op afroep basis] € 48,50 [per dienstlevering]
Eenmalige toeslag - indien roterend vegen nodig [op afroep basis] €15,- per keer

VEEL GESTELDE VRAGEN & MEER INFORMATIE OVER DIT SERVICE ABONNEMENT: 

WAT ZIT ER BIJ DIT SERVICE ABONNEMENT INBEGREPEN:

✅ Minimale afname : 1x per jaar.
- indien meer afname gewenst, kunt u dit ten alle tijden wijzigen. Afroepafnames en meer werkzaamheden vallen niet onder de jaarlijkse abonnementskosten, deze worden standaard achteraf verrekend. 

✅ Automatisch meegenomen worden in de planning
- U hoeft hier zelf niet meer bij stil te staan, komt het u niet uit, kunt u de afspraak verzetten. Klant ontvangt per mail een afspraak datum[voorstel] voor de komende afspraak. Tegen die tijd nog 2 maal een herinnering.

Opdrachtnemer zal zo veel mogelijk rekening houden met de gewenste planperiode. Echter kan het voorkomen door meerdere factoren dat deze soms eerder of later kunnen komen. Hier kunnen verder geen rechten aan worden ontleend. Opdrachtnemer is hierbij afhankelijk van factoren zoals weer, ziektes, werkend materiaal etc.

** let op** Indien u een jaar overslaat bent u vooralsnog de afgesproken minimale jaarlijkse abonnementskosten verschuldigd aan opdrachtnemer.

[klassiek] Schoorsteenvegen rookkanaal; (incl. veegbewijs)
- [indien er een keer roterend geveegd dient te worden i.v.m. matige creosoot wordt dit met u overlegd - hiervoor wordt een toeslag van €15,- extra gerekend]
- [indien veel creosoot aanwezig] dan is het advies uit laten kloppen – de kosten hiervoor vallen buiten dit service abonnement!

✅Tarief vastgezet;
- Het tarief wordt elke 3 jaar vastgezet. Na afloop wordt het abonnement automatisch verlengd zoals vermeld onder de kop: “Duur van abonnement”

✅Schoonmaken van schoorsteenkap / vonkenvanger;
- indien nodig en zover dit mogelijk is, worden deze schoongemaakt.


** let op** Let op bij niet juist stoken, of door te nat hout en soms door de windstand kunnen deze snel weer verstopt raken. Merkt u dat de kachel geen trek heeft, neem dan ten alle tijden contact op.

Roet / creosoot opruimen;
- Het roet/ creosoot dat uit uw rookkanaal komt door het vegen wordt opgezogen.
- Indien er matig of veel creosoot aanwezig is tijdens de veegbeurt wordt u geadviseerd dit eenmalig roterend te laten vegen of uit te laten kloppen[dit zit niet in het abonnement inbegrepen]. Bij veel of matig creosoot kan het zijn dat er na het vegen alsnog stukken loslaten. Indien we dan weer moeten langskomen valt dit dan niet onder servicebezoek!

As in aslade / en een laagje as van het stoken zelf dat vaak in de kachel ligt zuigen wij niet altijd op ter voorkoming van brand in onze stofzuigers/ afzuigsysteem waardoor ook rook en brandschade in uw woning kan ontstaan- Dit is afhankelijk of de schoorsteenveger het veilig lijkt om het mee te zuigen of niet. Wij vragen dan ook vriendelijk niet te gaan stoken voordat wij langs komen!

✅Kachel ervoor weghalen of delen van rookkanaal loskoppelen:
- Soms is het nodig om een deel van het kanaal los te koppelen of de kachel er voor weg te halen. - indien dit incl. het vegen meer dan 30 minuten tijd in beslag neemt wordt er een toeslag gerekend van €15,- excl. btw per extra kwartier.

❌KACHELMATERIALEN ZITTEN NIET INBEGREPEN BIJ DIT ABONNEMENT!

TARIEVEN & BETALING SERVICE ABONNEMENT:

🚩U BETAALD JAARLIJKS EEN VAST ABONNEMENT BEDRAG HIERBIJ ZIT DAN 1 SERVICEBEURT BIJ INBEGREPEN!

🚩U heeft na ontvangst van uw overeenkomst vooralsnog 14 dagen bedenktijd. Pas na deze periode staat uw contract vast voor 2/3 jaar.

✅1 servicebeurt per jaar inbegrepen;
- Extra beurten altijd mogelijk; 


✅Jaarlijkse abonnementkosten (tarief) wordt voor 2 of 3 jaar vastgezet;
- in deze periode zijn eventuele tariefswijzigingen niet van toepassing voor u;

- Om de 2/3 jaar ontvangt u van ons een kennisgeving dat van de automatische verlening voor een volgende periode van 2/3 jaar.

- Eenmalige extra beurten worden achteraf gefactureerd.  - indien u met buren staat is dit bij ons bekend in het plansysteem.

FACTURATIE:  vindt plaats:  voor INPLAN -periode;
- U ontvangt jaarlijks de nota van de afgesproken jaarlijkse abonnementskosten [zie hierboven] voor dat wij bij u langs komen. Dus voor planperiode.
- Indien er geen betaling heeft plaatsgevonden voor de geplande datum heeft de opdrachtnemer het recht om de afspraak te annuleren en weer opnieuw in te plannen als de betaling heeft plaatsgevonden. Tenzij er andere afspraken zijn gemaakt. Indien er andere afspraken waren gemaakt bij de vorige overeenkomst dan zullen deze gewoon doorlopen.


🚩LET OP:
MINIMALE AFNAME IS 1X PER JAAR - WENST U EEN JAAR OVER TE SLAAN ONTVANGT U ALSNOG DE NOTA MET DE AFGESPROKEN JAARLIJKSE ABONNEMENT KOSTEN. 

De tarieven vermeld op dit contract zullen voor 3 jaar worden vastgezet. Bij elke stilzwijgende verlenging van weer 3 jaar zal het tarief worden geïndexeerd naar het huidige tarief van dat moment en wordt die weer voor 3 jaar vastgezet tenzij anders afgesproken.

Indien zich tussentijds buren aanmelden is het buren tarief geldig. Indien deze weer wegvallen zal het normale tarief weer actief zijn. Opdrachtgever geniet een speciaal voordelig tarief voor de vermelde werkzaamheden zolang contract loopt bij beëindiging, gaan de tarieven in voor periodiek zonder abonnementsvoordeel of eenmalig / afroeptarief.

**Let op buren tarief wordt alleen gerekend als u en de buren zelf dit afspreken en aan ons is doorgegeven jullie bij elkaar in te plannen. Wij rekenen geen buren tarief indien we toevallig in de buurt zijn!

🧾Betaling van het minimale service – abonnement te overeengekomen kosten, wordt jaarlijks in rekening gebracht voor het komende jaar/periode. Opdrachtgever ontvangt hiervan de nota op de mail en/of per post. Deze zal opdrachtgever ontvangen voordat de opdrachtnemer langs komt, dit gebeurt automatisch. Tenzij er anders is afgesproken! Mocht dit het geval zijn, dat is dit bekend en zal het bij deze verlenging zo blijven als u heeft afgesproken.

Indien betaling niet tijdig voor dienstverlening binnen is, behoudt SVB de Vries het recht de afspraak te annuleren en pas weer in te plannen indien betaling heeft plaatsgevonden.

Eventuele extra aangevraagde onderhoudsbeurten of meerwerkopdrachten worden achteraf na de extra dienstverlening met opdrachtgever afgerekend, omdat dit aanvragen op afroep zijn. Indien er bij meerwerkopdrachten materiaal bij komt kijken dan zal hier een vooruitbetaling voor worden gevraagd voordat de materialen worden besteld.

Indien er niet betaald is voor de datum dat de dienst wordt afgeleverd , heeft de opdrachtnemer het recht de geplande afspraak te annuleren tot de betaling is ontvangen.

Bij het uitblijven van betalingen zal de dienstverlening tijdelijk worden opgeschort, deze zal weer actief worden gesteld na ontvangen van betalingen. Tijdens een eventuele opschorting van dienstverlening lopen de termijnen van het abonnement wel gewoon door en dienen dus ook gewoon doorbetaald te worden.

Bij het uitblijven van betalingen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing met betrekking tot eventuele herinneringskosten en/of wettelijke incasso kosten.  Daarnaast zal het abonnement worden gepauzeerd en volgt er pas weer dienstlevering na ontvangst van betaling.

Ook ontstaat er een mogelijkheid dat “Schoorsteenveegbedrijf de Vries" beslist het abonnement te beëindigen door het niet nakomen van de betaalafspraak van de klant. Indien de klant na aanmaning vooralsnog niet aan zijn betaalverplichtingen heeft voldaan.

Indien een service abonnement vroegtijdig hierdoor wordt beëindigd zullen de afgesproken minimale jaarlijkse kosten van de resterende contractperiode in 1 keer in rekening worden gebracht plus een boete van €35,- incl. btw aan administratiekosten.

Indien een klant zelf vervroegd het serviceabonnement laat beëindigen zonder geldige redenen zoals eerder in deze overeenkomst vermeld. Ook dan geldt , dat de afgesproken jaarlijkse kosten plus een boete van €35,- in rekening zullen worden gebracht aan administratiekosten.

Indien een klant een jaar overslaat is hij/zij alsnog verplicht de afgesproken minimale jaarlijkse kosten te voldoen! Dit omdat er met deze overeenkomst is afgesproken dat de minimale afname 1 x per jaar dient te zijn. In ruil daarvoor geniet de klant 3 jaar lang van een vast voordeliger tarief ten opzichte van andere klanten. 

=============

VRAAG: Moet ik dan gelijk voor 2 of 3 jaar betalen?

U moet het zo zien u betaald jaarlijkse abonnementkosten. Hierin zit inbegrepen 1 dienstlevering.

✅ Nee , u ontvangt niet in 1 keer en rekening voor al die jaren. U ontvangt automatisch elk jaar voordat we langs komen de nota met de afgesproken jaarlijkse abonnementkosten. (deze kunt u terugvinden in uw overeenkomst)

================

✅ Liever na dienstlevering betalen? Voor sommige gevallen kunnen we een uitzondering maken vraag hiervoor gerust naar de mogelijkheden.

Indien dit niet is afgesproken met u, dient u gewoon uw facturen wel te voldoen voordat we bij u langs komen! U betaald namelijk kosten voor een service-abonnement, niet voor een veegbeurt. Dus ook bij geen afname moet u deze kosten alsnog voldoen!

🚨LET OP: Zoals ook op de overeenkomst staat vermeld indien er op de dienstleveringsdatum geen betaling is ontvangen behouden wij het recht de afspraak te annuleren en pas weer in te plannen indien uw betaling binnen is. Tenzij anders is afgesproken. zie voor meer voorwaarden uw overeenkomst.

EXTRA AFNAME MOGELIJK (naast de inbegrepen service beurt):

✅ Wenst u een keer een extra afname geen probleem, u kunt dit gewoon aanvragen en wij komen langs en voeren het uit voor het tarief wat in uw overzicht van uw service contract staat. 

✅wenst u periodiek extra afname; bijvoobeeld 2x per jaar laten vegen dan wordt er nog een abonnement aangemaakt voor die veegbeurt. 

* SNELLER HULP OF CONTACT:

✅ Altijd voorrang op dienstverlening en hulp ten opzicht van klanten met andere type afnames;


✅ Speciaal alleen voor abonnement klanten is er een SPOEDLIJN - Binnen 24 uur antwoord (op feestdagen/vakantiedagen en weekenden na - dan de eerstvolgende werkdag!)

✅ SPECIALE SPOEDMAILADRES AANWEZIG - ALLEEN VOOR ABONNEMENTKLANTEN - om ze zo sneller te kunnen helpen indien de normale lijnen druk zijn;

* DUIDELIJKHEID EN GEEN VERASSINGEN:

Geen verhogingen in tarieven of verrassingen in wat u moet betalen
- Uw tarief wordt telkens voor 2 of 3 jaar vastgelegd. 


✅ Alle  afspraken omtrent uw abonnement ontvangt u netjes op in een contract- Duidelijkheid en u weet waar u aan toe bent.

✅Altijd zekerheid van een plek in onze planning.
- hierbij wordt zover dit kan altijd rekening gehouden met de door u aangegeven voorkeuren;

WAT GEBEURT ER NA DIE 2 OF 3 JAAR?

♻️Automatische Verlenging van het service abonnement:
Optie 1: Indien er een tariefwijziging plaats zal vinden voor de volgende periode van 2/3 jaar, ontvangt de opdrachtgever hier tijdig bericht van voor de volgende periode aanbreekt. Opdrachtgever heeft dan na ontvangst van deze kennisgeving 7 dagen de tijd om het abonnement te laten beëindigen mocht hij/zij hierdoor het contract niet voort willen zetten.

Optie 2: Bij geen wijziging in het tarief ontvangt de opdrachtgever geen bericht en zal het contract stilzwijgend doorlopen voor telkens een periode van 2/3 jaar tot wederopzegging.
Opzegging dient binnen 7 dagen voor de verlengdatum schriftelijk/per e- mail te worden doorgegeven.

Indien bij 1 van de bovenstaande geen opzegging heeft plaatsgevonden wordt het contract automatisch verlengd met weer periode 2/3 jaar en zo verder.

HOE ZIT HET MET EVENTUELE BURENKORTINGEN:

✅ Buren korting is ook gewoon geldig voor u wel tegen een nog voordeliger tarief dan bij onze standaard tarieven staat vermeld. 

Mochten er tussentijds buren aanmelden en we weten dat u bijelkaar hoort en voortaan samen ingepland wenst te worden, dan wordt voor die dienstleveringen het buren tarief uit uw tabel van het contract aangehouden.

Valt uw buur later weer weg dan wordt het tarief weer zonder de buren korting wat op uw contract staat vermeld. 

Het staat bij ons in het systeem bekend als u tegelijk met buren moet worden ingepland. Dit hoeft u niet telkens te melden. 

**Let op buren tarief wordt alleen gerekend als u en de buren zelf dit afspreken en aan ons is doorgegeven jullie bij elkaar in te plannen. Wij rekenen geen buren tarief indien we toevallig in de buurt zijn!

OPZEGGINGEN EN ANNULERINGEN

❌ ANNULERING AANVRAAG SERVICE ABONNEMENT:
- Bij het aangang van een service abonnement heeft u standaard 14 dagen bedenktijd vanaf de datum dat Wij (schoorsteenveegbedrijf de Vries bv) Het document getekend hebben. NA DEZE PERIODE STAAT HET CONTRACT VAST! Annuleerd u dus na deze periode dan zitten er kosten aan verbonden!

============
❌UITZONDERINGEN OP VROEGTIJDIGE BEËINDIGING/ TIJDELIJKE STOP :
- Beëindiging van het abonnement dient schriftelijk/per mail te gebeuren.

✅ Opzegbaar bij overlijden:
Bij overlijden – graag bewijs van overlijden sturen om het contract per direct kosteloos te kunnen beëindigen.

Opzegbaar bij lichamelijke of ongeneeslijke ziektes:
Bij eventuele (ongeneeslijke) ziektes en/of lichamelijke klachten waardoor u, de haard niet meer kunt gebruiken, kunt u het contract ook laten beëindigen. [ het kan zijn dat we dan wel om een bewijs vragen]

✅Verhuizing:
Bij een eventuele verhuizing of verkoop woning kan het worden beëindigd per direct na ontvangen van bewijs. Of het kan worden meegenomen naar het nieuwe adres of worden overgenomen door de nieuwe bewoner indien gewenst. Graag schriftelijk/per e- mail kenbaar maken.

✅Conflicten / Calamiteiten:
- Mochten er problemen ontstaan tussen beide partijen waarbij niet meer uit wordt gekomen n.a.v. slecht werk leveren wat ook daadwerkelijk eventueel door verzekering is bewezen / toegezegd dan heeft de opdrachtgever het recht het contract ook per direct stop te zetten - zonder dat hier extra kosten aan verbonden zitten

-   Indien er complicaties plaatsvinden tussen bepaalde medewerkers en opdrachtgever zal er eerst gekeken worden om opdrachtgever door andere medewerkers te laten helpen. Mocht het toch blijken dat beide partijen er toch niet uitkomen, dan behouden zowel de opdrachtgever als SchoorsteenVeegBedrijf de Vries bv het recht het contract per direct stop te zetten. Hierbij is de opdrachtgever wel nog de jaarlijkse kosten verschuldigd van dat lopende jaar. Eventuele kosten voor vroegtijdig beëindigen zijn hierbij niet van toepassing.

Indien later blijkt dat er zich complicaties voordoen op gebied van Arbo en werklocatie denk hierbij aan te hoge daken en niet kunnen vegen van onderaf of er kan niet op normale wijze bij de werkplek worden gekomen door obstakels etc, waardoor de werkzaamheden niet of niet zorgvuldig kunnen worden uitgevoerd of waarbij veiligheid in gevaar komt dan behoudt de opdrachtnemer het recht het service abonnement per direct te laten beëindigen. [hieraan zitten dan geen kosten verbonden]  

✅Verwijderen van kachel of haard:
Mocht opdrachtgever de kachel niet meer hebben / weg doen. graag foto sturen als bewijs, dan is het contract ook te beëindigen. ** let op** indien er nog helemaal geen dienstafname is geweest wordt er eenmalig €50,- administratiekosten in rekening gebracht. 

✅Bij niet betalen van de minimale afgesproken abonnementskosten:
Als opdrachtgever niet voldoet aan de jaarlijkse betalingen zoals afgesproken in dit contract. Dan heeft de opdrachtnemer het recht de dienst leveringen stop te zetten of tijdelijk te schorsen tot er betaald is.

✅stopzetting door aannemer
Aannemer “Schoorsteenveegbedrijf de Vries”is ten alle tijden gerechtigd het service abonnement te beëindigen, wijzigingen door te voeren. Wel dient hier van tevoren berichtgeving van worden gedaan naar opdrachtgever. Indien de reden voor opzegging vanuit aannemer komt en u gewoon ten tijde van het abonnement aan uw verplichtingen voldaan heeft, worden er dan uiteraard geen  resterende kosten en/of boete clausules in rekening gebracht voor het vervroegd beëindigen van het service abonnement!

** let op**
Het contract blijft gewoon doorlopen bij schorsing of stopzetting i.v.m. niet nakomen van betalingsverplichtingen van de opdrachtgever. Opdrachtgever is hierbij de jaarlijkse kosten verschuldigd aan de opdrachtnemer, ook als er geen dienstlevering heeft plaatsgevonden door schorsing of opschorting van het abonnement.

** let op deze kosten moet u ook voldoen als u een jaar wenst over te slaan! Bij vroegtijdige beëindiging zonder geldige reden zoals in dit contract vermeld, zullen de minimale afgesproken  jaarlijkse kosten van de resterende contractperiode in rekening worden gebracht plus een boete van €35,- aan administratiekosten.


HET AANTAL KANALEN WIJZIGEN:

Krijgt u er een kachel bij of gaat er juist 1 weg.
Dan kunt u het aantal kanalen ten alle tijden laten wijzigen. Uw jaarlijkse tarief zal dan automatisch ook wijzigen.

zie voor de tarieven dan de tabel in uw overeenkomst.

Verantwoordelijkheden klant

💎Indien een geplande afspraak niet past het op tijd laten weten of het op tijd verzetten [uiterlijk 5 werkdagen voor de geplande afspraak datum] om zo eventuele administratiekosten à €15,- te voorkomen.[ zie algemene voorwaarden] indien u een jaar wenst over te slaan wordt alsnog de minimale jaarlijkse kosten van dit abonnement (a 1x afname) in rekening gebracht en dient wel te worden voldaan.

💎Er voor zorgen dat de medewerkers van SchoorsteenVeegBedrijf de vries bv overal bij kunnen komen waar nodig is.
- Zorg ervoor dat bij aankomst de kachel en het rookkanaal KOUD zijn!

💎 Zelf zorg dragen dat belangrijke spullen zijn verwijderd of worden afgedekt ter voorkoming dat er roet op kan komen. Het kan namelijk altijd voorkomen dat de schoorsteenveger wat roet meebrengt in kleding of er wat langs de afdekking komt. Vooral met regenachtig weer. 

💎 afgesproken termijn betalingen worden op tijd verricht. Mochten er klachten of schades staan, dan wordt dit apart behandeld en staat los van de nota van dit service abonnement, deze dient ten alle tijden te worden voldaan!

💎 Bij klachten of complicaties eerst schriftelijk / per mail contact op te nemen met SchoorsteenVeegBedrijf de vries bv. binnen 14 dagen na dienst levering./ of ontvangst van het dienstlevering rapport, indien deze u wat later toegezonden is.

💎Eventuele wijzigingen in adres, naam , contactgegevens zorg dragen dat dit tijdig doorgegeven wordt zodat de administratie up to date blijft voor contact.

💎Eventuele al bekende complicaties of gebreken van rookkanaal/kachel ter kennisgeving laten weten aan de opdrachtnemer ter voorkoming van roetschade in de woning tijdens het onderhoud.
- Indien blijkt tijdens onderhoud dat door een gebrek aan het knl roetschade ontstaat in de woning is de opdrachtnemer hier niet aansprakelijk voor - opdrachtnemer gaat ervan uit dat het rookkanaal juist is geïnstalleerd.

Verantwoordelijkheden Aannemer - SVB de Vries:

💎 Opdrachtnemer zal voor zo ver het kan er voor zorgen dat het rookkanaal zo goed mogelijk geveegd wordt en het onderhoud zo netjes / voorzichtig als mogelijk is wordt gedaan om roetschade te voorkomen in woning.

💎 Bij complicaties of dergelijke zal dit worden gemeld aan de klant mondeling en via het rapport/veegbewijs.

💎 Indien er veel of matig creosoot / roet aanwezig is tijdens het vegen kan er geen garantie worden gegeven dat het kanaal volledig schoon is advies is hierbij om het eenmalig te laten uitkloppen of eenmalig roterend te laten vegen bij matige aanwezigheid. Creosoot en veel roet komt meestal voor als er niet juist wordt gestookt of met verkeerd hout wordt gestookt! Het kan hierbij voorkomen dat er na het vegen alsnog roet of creosoot uitkomt. Dit is niet tegen te houden advies zoals hierboven aan te nemen is dan gewenst. Indien er matig of veel creosoot aanwezig is en dit later na het vegen alsnog wat los laat waardoor er roet in uw woning staat, is dit niet de verantwoordelijkheid van de opdrachtnemer. Hier kunnen zij namelijk niks aan doen. 

💎indien er klachten zijn zo goed als kan proberen op te lossen voor/ samen met de opdrachtgever.

💎indien er zich andere complicaties voordoen zal dit worden besproken met de opdrachtgever.

💎 de opdrachtgever tijdig laten weten wanneer ze weer op de planning staan.

💎 Veeg Bewijzen en rapporten worden ook tot 3  jaar terug bewaard in administratie. 

OVERIGE VOORWAARDEN:

  •   Mochten zich problemen voordoen, gelieve binnen 14 dagen na dienstverlening schriftelijk/per e-mail te melden bij SchoorsteenVeegBedrijf de Vries bv. Indien er na deze dagen een melding wordt gedaan of indien de melding niet schriftelijk staat vastgelegd kan er geen aanspraak worden gemaakt op de aansprakelijkheid van SchoorsteenVeegBedrijf de Vries bv.

  • SchoorsteenVeegBedrijf de Vries bv kan nimmer aansprakelijk worden gesteld voor schade als gevolg van het stookgedrag van de stoker; een kanaal kan dan namelijk binnen 2 weken alweer vol zitten of uw kap/vonkenvanger ect. bij verkeerd stoken.

  •  Het kan voorkomen dat er uitloop is in de planning van SchoorsteenVeegBedrijf de vries b.v. hier kunnen geen rechten aan worden ontleend, voor verzekering m.b.t. schoorsteenvegen is dit geen probleem zolang er maar aangetoond kan worden dat er een afspraak staat/wordt gepland.

  • Overige aansprakelijkheid wordt alleen erkend indien dit is gekomen door het onderhoud dat SchoorsteenVeegBedrijf de Vries bv zijn personeel heeft veroorzaakt. Gelieve hier tijdig [binnen 14 dagen] een melding van maken [schriftelijk/per email].

  • Indien partijen bij calamiteiten niet uitkomen, zal rechtsbijstand-aansprakelijkheidsverzekeringen worden ingeschakeld.

  • Bij eventuele roetschade of overige schade die door toedoen van personeel is gebeurd dient de opdrachtgever dit eerst ten alle tijden te melden bij SchoorsteenVeegBedrijf de Vries b.v.
    - let op, roetschade door een niet goed afsluitende rookkanaal is Schoorsteenveegbedrijf de Vries niet aansprakelijk voor.

  • Als SchoorsteenVeegBedrijf gaan wij er van uit dat het rookkanaal deugdelijk is geïnstalleerd mocht er schade ontstaan door ondeugdelijke installatie van rookkanaal / constructiefouten dan ligt de aansprakelijkheid hiervan bij de partij die dit heeft geïnstalleerd. Schoorsteenveegbedrijf de Vries bv is nimmer aansprakelijk voor schade die is ontstaan tijdens het vegen doordat een rookkanaal loslaat of zich niet goed afsluit, zodat er roet tussendoor komt tijdens het vegen. Mocht het zo zijn dat onze veegborstel vast komt te zitten doordat een rookkanaal is losgeraakt of niet goed is geïnstalleerd, dan zullen de kosten van de haspel worden verhaald op de klant. Klant kan dan vanuit zijn kant dit weer verhalen via verzekering of bij de persoon die het kanaal heeft geïnstalleerd. Het kan nooit zo zijn dat er door het schoorsteenvegen een kanaal los kan laten, als schoorsteenveger gaan wij ervan uit dat dit in orde is, wij kunnen namelijk niet in een kanaal kijken tijdens het vegen of alles goed op elkaar aansluit. Vertrouwt u het niet of weet u het niet zeker vraag dan om een camera inspectie [ hier zitten wel kosten aan verbonden]

  • Er wordt altijd geprobeerd om in de gewenste periode in te plannen. Echter kunnen er geen rechten worden ontleend op de planning, dit is namelijk erg afhankelijk van diverse omstandigheden.

  •  Bij een volledige stop van het bedrijf wordt het contract automatisch stopgezet, en zullen de overgebleven jaren uiteraard niet in rekening worden gebracht.  Klant ontvangt hier dan tijdig bericht van. Bij overname is de klant indien de dienstverlening niet bevalt bij de nieuwe partij gerechtigd het abonnement te laten beëindigen, na minimaal het 1x laten uitvoeren van de dienstverlening door de nieuwe partij.[indien de nieuwe partij ook deze dienst blijft uitvoeren]



  • Mochten er vogels / vogelnesten of overige nesten in een kanaal bevinden, dan kan er niet geveegd worden. De nesten zullen eerst verwijderd moeten worden. Wij mogen pas nesten verwijderen indien de jongen zijn uitgevlogen! In die periode kunt u helaas niet stoken! Bij het verwijderen van vogelnesten kan veel rommel ontstaan! Wij doen ons best hierbij zo min mogelijk vrij te laten komen, maar vragen u vriendelijk belangrijke spullen af te dekken of te verwijderen!Wij zijn hierbij niet aansprakelijk als de klant hier geen voorzorg voor heeft gedragen.
    ** Voor het verwijderen van vogelnesten zitten extra kosten aan verbonden!

  • Overige voorwaarden van toepassing zie algemene voorwaarden op www.svbdevries.nl/algemene-voorwaarden

Indien er voorwaarden van dit contract gaan voor voorwaarden in de algemene voorwaarden mochten deze elkaar overkoepelen.


AANVRAAG FORMULIER: 3-JARIG -SERVICE ABONNEMENT VOOR:

Klassiek schoorsteenvegen

* = verplicht invullen a.u.b. 
(indien u de vragen met een ster niet invult zendt het formulier niet!)

Wat leuk dat u een 3-jarig service - abonnement voor [klassiek] schoorsteenvegen wilt aanvragen!🤗

U ontvangt na het zenden van dit formulier het service contract in uw mail. Deze hoeft u omdat u doormiddel van het invoeren al akkoord geeft op een abonnement niet meer te ondertekenen. 

U heeft nog 14 dagen bedenktijd mocht u er van af willen zien vanaf de datum dat schoorsteenveegbedrijf de vries het contract heeft getekend.

Heeft u geen emailadres? neem dan contact met ons op via de telefoon!




Planning:

Wij houden met inplannen van uw afspraak 5 maanden aan i.v.m dat wij op deze manier de meest efficiente routes kunnen maken. Zodat wij zo veel mogelijk klanten van dienst kunnen zijn.




























onderstaande invullen [indien van toepassing]
Anders kunt u deze leeglaten.

U gaat met het invoeren en versturen van dit formulier automatisch akkoord met het verwerken van uw gegevens in onze administratie. Wij houden hiermee rekening met de AVG-privacy wetgeving en zullen uw gegevens niet verstrekken aan derden zonder uw toestemming


Heeft u nog een vraag en staat uw antwoord hierboven niet tussen , maar wilt u die eerst weten voor u een abonnement aanvraagt?
Stel hem dan hier:

Reactie plaatsen

Reacties

F.Postma
4 maanden geleden

Fijn dat ik nu een drie jarigcontrakt heb en automatisch bericht krijg. We kunnen nu weer een jaar voor uit
Gr. Fimke

Arjen Huitenga
een jaar geleden

Graag wil ik me hier voor inschrijven