SERVICE ABONNEMENT: Roterend Schoorsteenvegen - 2 jarig

Let op! Pas na ontvangst van een service contract vanuit onze kant is uw abonnement actief!

Onderstaande tarieven blijven 2 jaar voor u vast staan!
(Zijn incl. btw en per dienstlevering)

Omschrijving: Prijs (incl. btw ) & [per dienstlevering]
Roterend Schoorsteenvegen -- 1 knl [2jarig service abonnement tarief] € 80,-
Roterend Schoorsteenvegen -- 1knl [2jarig service abonnement tarief -- incl. buren korting] (minimaal op max 10min van elkaar wonend) € 75,-
(Extra) knl Roterend vegen (op hetzelfde adres) [ 2jarig voordeel abonnement tarief] € 75,-
(Extra) knl Klassiek vegen (op hetzelfde adres) [ 2jarig voordeel abonnement tarief] € 70,-
Vonkenvanger / Schoorsteenkap -- extra keer komen schoonmaken [ op afroep basis] € 50,-

VEEL GESTELDE VRAGEN EN INFORMATIE:

1. Wat is Roterend Schoorsteenvegen?

Roterend schoorsteenvegen is een nieuwe manier van schoorsteenvegen. Dit kan zowel van beneden als van bovenaf (afhankelijk van de situatie)

De veeghaspel wordt aangesloten op een boormachine die er voor zorgt dat de veeghasel al draaiend uw rookkanaal schoonveegd. Doordat de borstel uit dunne kunststof touw bestaat slaat het als het ware door de draaisnelheid zoveel mogelijk vastklevende creosoot/roet los. 

* Nu vraagt u zich misschien af "Beschadig je daarmee het kanaal niet?
Het antwoord daarop is NEE, Het materiaal is niet hard het wordt schoon door de snelheid die de haspel maakt. 

2. Hoe gaan wij te werk?

1. eerst wordt alles zoveel mogelijk als kan afgedekt bij de kachel/haard;
2. Dan wordt er geveegd van bovenaf of van beneden af [afhankelijk van situatie en klant wensen]
3. Tijdens het vegen wordt het kanaal wat zo te zien is met het blote oog nagekeken of deze (nog) in orde is;
4. Schoorsteenkappen en vonkenvangers worden nagekeken eventueel schoongemaakt indien nodig;
5. Dan wordt de kachel/haard leeggezogen met wat er uit is gekomen;
6. Heeft uw haar een ruit dan maken we deze nog even als extra service weer schoon 🤗
U ontvangt per mail/per post het veegbewijs incl. rapport!
En uw kunt weer veilig stoken 🔥👍🏻

3. Van onderaf of bovenaf vegen:

Voor de veiligheid van onze vegers en ook i.v.m. de arbo - wetgeving proberen wij zoveel mogelijk van onderaf te vegen. Echter soms is de voorkeur toch van bovenaf of moet dit zelfs. 

Mochten wij van onderaf vegen. Dan kan de schoorsteenveger zien aan wat er uit komt of uw kap waarschijnlijk ook moet worden nagekeken. Vonkenvangers (gaas) wordt altijd nagekeken!

Indien er van onderaf wordt geveegd doen we dit met een camera hier kunt u ook op meekijken als u wilt. Mochten wij zien dat het niet in orde is gaan we alsnog het dak op!

4. Tarief voordeel bij een abonnement

✅ U betaald de komende 2 of 3 jaar (afhankelijk van uw keuze) een voordeliger tarief dan onze standaard tarieven.
✅ Het tarief wordt vast gezet voor 2 of 3 jaar. Tussentijdse tariefswijzigingen(verhogingen) zijn niet van toepassing voor u. 

5. Duidelijkheid en geen verassingen:

Geen verhogingen in tarieven of verrassingen in wat u moet betalen - Uw tarief wordt telkens voor 2 of 3 jaar vastgelegd. 
✅ Alle  afspraken omtrent uw abonnement ontvangt u netjes op in een contract- Duidelijkheid en u weet waar u aan toe bent.

6. Hoe betaal je bij een service abonnement?

✅ Nee , u ontvangt niet in 1 keer en rekening voor al die jaren. U ontvangt automatisch standaard circa 28 dagen voor plan periode de nota voor de komende dienstlevering. 
✅ Liever na dienstlevering betalen? Geen probleem! U ontvangt wel alvast de nota zoals hierboven staat. Maar er zal dan een notitie worden gemaakt zodat u geen onnodige herinneringen ontvangt van de openstaande nota. Zo kunt u gewoon overboeken of via de IDEAL LINK uw betaling doen nadat wij bij u langs zijn geweest. 

7. Is een keer extra afname dan gewoon mogelijk?

Wenst u een keer een extra afname geen probleem, u kunt dit gewoon aanvragen en wij komen langs en voeren het uit voor het tarief wat in uw overzicht van uw service contract staat. 

Extra afnames worden altijd achteraf gefactureerd omdat deze vaak op afroep zijn en niet telkens terugkomend zijn. 

8. Geen vreemde over de vloer...

U Wordt bij ons ingedeeld in een team van twee. U krijgt dus altijd dezelfde schoorsteenvegers bij u over de vloer.

9. En wat na die 2 of 3 jaar?

✅ Uw contract wordt n.a.v. uw keuze om de 2 of 3 jaar gewoon verlengd tot wederopzegging van uw kant. 
✅ U ontvangt na elke 2 of 3 jaar een verlengdocument waar (eventueel) de nieuwe tarieven op staan voor de komende 2 of 3 jaar.
Deze worden dan weer voor 2 of 3 jaar vastgezet.
✅ U HEEFT VANAF DATUM VAN ONTVANGEN VAN HET VERLENGDOCUMENT ALTIJD NOG 7 DAGEN OPZEGTERMIJN! Mocht u bijvoorbeeld het abonnement toch niet meer wensen door de wijziging in uw tarieven dan kunt u binnen 7 dagen schriftelijk of per mail alsnog uw abonnement laten beëindigen!

10. Hoe zit dat met eventuele buren kortingen?

✅ Buren korting is ook gewoon geldig voor u wel tegen een nog voordeliger tarief dan bij onze standaard tarieven staat vermeld. 

Mochten er tussentijds buren aanmelden en we weten dat u bijelkaar hoort en voortaan samen ingepland wenst te worden, dan wordt voor die dienstleveringen het buren tarief uit uw tabel van het contract aangehouden.

Valt uw buur later weer weg dan wordt het tarief weer zonder de buren korting wat op uw contract staat vermeld. 

11. Als mijn buren geen abonnement hebben en ik wel hoe zit dit dan?

Het is ieder voor zich. Hebben uw buren geen abonnement en u wel dan zullen uw buren duurder uit zijn in hun tarief dan u. 

12. Wijziging in aantal kanalen?

Krijgt u meerdere rookkanalen of juist minder geen probleem geef dit wel even aan i.v.m. de benodigde plan tijd. 

U kunt dan gewoon in uw tabel op uw contract inzien wat uw tarief wordt. 

13. Planning:

Klanten met een abonnement worden automatisch jaarlijks meegenomen in de planning in de afgesproken periode. U hoeft niet meer bang te zijn dat er geen plek is of dat u het vergeet. 

U ontvangt minimaal 150 dagen van te voren de eerste afspraakbevestiging. Uiteraard is de afspraak wel gewoon te verzetten als die dag u niet uitkomt 😀 (doe dit a.u.b. wel voor 5 dagen van plandatum)

Liever een link met datums ontvangen kan ook en eventueel gebeld worden voor het inplannen uiteraard ook! 
Echter is het dan niet zeker dat als u niet optijd reageerd er nog plek is. 

14. Opzegging en/of annulering

✅ Gewoon op te zeggen bij (overlijden, verhuizing , scheiding ect. - wel even een bewijsje sturen natuurlijk)

✅ Bij het aangang van een service abonnement heeft u standaard 14 dagen bedenktijd vanaf de datum dat Wij (schoorsteenveegbedrijf de Vries bv) Het document getekend hebben.

✅ Bij de verleninging na 2 of 3 jaar heeft u altijd weer vanaf datum van uw verlengdocument (berichtgeving) u is toegezonden standaard 7 dagen bedenktijd.

15. Moet de kachel er voor weg?

Bij roterend vegen komt het vaker voor dat deze er voor weg moet dan bij klassiek vegen. Dit verschilt ook per situatie en zal bij de eerste dienslevering bekeken en genoteerd worden voor de volgende bezoeken. Dit hoeft u niet zelf te doen!


AANVRAAG FORMULIER: 2-JARIG -SERVICE ABONNEMENT VOOR:

Roterend schoorsteenvegen

* = verplicht invullen a.u.b.

Wat leuk dat u een 2-jarig service - abonnement voor [Roterend] schoorsteenvegen wilt aanvragen!🤗

U ontvangt na het zenden van dit formulier het service contract in uw mail. Deze hoeft u omdat u doormiddel van het invoeren al akkoord geeft op een abonnement niet meer te ondertekenen. 

U heeft nog 14 dagen bedenktijd mocht u er van af willen zien vanaf de datum dat schoorsteenveegbedrijf de vries het contract heeft getekend

Heeft u geen emailadres? neem dan contact met ons op via de telefoon!





Planning:

Wij houden met inplannen van uw afspraak 4 maanden aan i.v.m dat wij op deze manier de meest efficiente routes kunnen maken. Zodat wij zo veel mogelijk klanten van dienst kunnen zijn.







































onderstaande invullen [indien van toepassing]
Anders kunt u deze leeglaten.

U gaat met het invoeren en versturen van dit formulier automatisch akkoord met het verwerken van uw gegevens in onze administratie. Wij houden hiermee rekening met de AVG-privacy wetgeving en zullen uw gegevens niet verstrekken aan derden zonder uw toestemming


Heeft u nog een vraag en staat uw antwoord hierboven niet tussen , maar wilt u die eerst weten voor u een abonnement aanvraagt?
Stel hem dan hier:

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.