Onze klanten zijn geheel vrij in hun keuzes hoe ze periodieke afname wensen;
Wij hebben op gebied van periodieke afname 2 keuzes:
1. periodieke afname zonder vast abonnement;
2. periodieke afname op basis van een service abonnement;

Om u als klant te bedanken dat wij zekerheid van u krijgen langere tijd bij u langs te komen ontvangt u nu bij het aangaan van een service abonnement  tegoedbonnen voor onze andere diensten 

 Als dank voor uw vertrouwen in onze dienstverlening! Heeft u ze zelf niet nodig? U mag het tegoed ook weggeven aan iemand die het wel kan gebruiken! 


VOORDELEN VAN EEN SERVICE ABONNEMENT BIJ SCHOORSTEENVEEGBEDRIJF DE VRIES B.V.:

* u geniet van een voordeliger tarief
dan klanten die eenmalig/op afroep en op basis van periodiek afname zonder abonnement.

* het tarief wordt elke keer voor een bepaalde tijd vastgezet.
Bij eventuele tariefsverhogingen zullen deze dus niet bij u van toepassing zijn. U weet altijd wat u moet betalen en schrikt niet bij aankomst als de tarieven weer omhoog zijn gegaan.

* Sneller hulp of contact:
klanten met een service abonnement worden als eerste opgepakt bij vragen en/of problemen! [vermeld in uw mail of whatsapp bericht het woord: ABBO zo wordt u bericht gefilterd zodat deze bij ons bovenaan komen te staan.

* Voorrang in planning/dienstverlening:
Klanten met een service abonnement krijgen voorrang op een afspraak!

* Extra tussentijdse onderhoudsbeurt gewenst?:
Bij onze service abonnementen wordt genoteerd in het contract wat uw minimale afname is voor het standaard inplannen en het factureren van uw abonnementskosten. Mocht u tussentijds een keer een extra onderhoudsbeurt wensen geen probleem! U betaald dan gewoon een keer extra na de dienstlevering aan medewerker of op factuur achteraf. Wel geniet ook voor de extra onderhoudsbeurt van het voordeel tarief van uw abonnement!


Welke service abonnementen hebben wij?

Afdeling haarden & rookkanalen:


Afdeling Ventilatie systeem Onderhoud:


Afdeling Airco Onderhoud: