Onze klanten zijn geheel vrij in hun keuzes hoe ze periodieke afname wensen


Klanten kunnen indien periodieke afname is gewenst bij ons kiezen uit:
1. periodieke afname op basis van een voordeel service abonnement;
2. periodieke afname zonder vast te zitten aan een abonnement;

Verschil tussen abonnement en zonder abonnement?
ZONDER ABONNEMENT:
-  bent u bij geen afname ook geen betaling schuldig

- kan het tarief jaarlijks wijzigen i.v.m. verhogingen ect.
- u heeft voorrang op eenmalige / op afroep afname klanten en nieuwe klanten
- indien planning vol zit met vaste abonnement klanten is vol is vol en komt u op de wachtlijst achteraan in de rij
MET ABONNEMENT:
- staat uw tarief voor een aantal jaar vast en gelden tariefsverhogingen in die periode niet voor u!
- betaald u wel uw minimale abonnementstarief ook indien u een jaar wenst over te slaan.
- Heeft u altijd voorrang op dienstverlening in vergelijking met alle andere klanten die geen abonnement hebben en nieuwe klanten!
- U krijgt sneller hulp bij nood ! dan bij andere type afnames

- U heeft garantie dat we langs komen voor een service beurt en u wordt automatisch meegenomen in de planning.


VOORDELEN VAN EEN SERVICE ABONNEMENT BIJ SCHOORSTEENVEEGBEDRIJF DE VRIES B.V.:

* u geniet van een voordeliger tarief
dan klanten die eenmalig/op afroep en op basis van periodiek afname zonder abonnement.

* het tarief wordt elke keer voor een bepaalde tijd vastgezet.
Bij eventuele tariefsverhogingen zullen deze dus niet bij u van toepassing zijn. U weet altijd wat u moet betalen en schrikt niet bij aankomst als de tarieven weer omhoog zijn gegaan.

* Sneller hulp of contact:
klanten met een service abonnement worden als eerste opgepakt bij vragen en/of problemen! [vermeld in uw mail of whatsapp bericht het woord: ABBO zo wordt u bericht gefilterd zodat deze bij ons bovenaan komen te staan.

* Voorrang in planning/dienstverlening:
Klanten met een service abonnement krijgen voorrang op een afspraak!

* Extra tussentijdse onderhoudsbeurt gewenst?:
Bij onze service abonnementen wordt genoteerd in het contract wat uw minimale afname is voor het standaard inplannen en het factureren van uw abonnementskosten. Mocht u tussentijds een keer een extra onderh

oudsbeurt wensen geen probleem! U betaald dan gewoon een keer extra na de dienstlevering aan medewerker of op factuur achteraf. Wel geniet ook voor de extra onderhoudsbeurt van het voordeel tarief van uw abonnement!


Welke service abonnementen hebben wij?

Wij hebben voor de dienst "Schoorsteenvegen" de Volgende voordeel - Service abonnementen:
<<KLIK OP HET GEWENSTE ABONNEMENT VOOR MEER INFORMATIE, OM EEN VOORBEELD TE ZIEN EN  EVENTUEEL AAN TE VRAGEN!>>

U ontvangt na het zenden het aanvraag formulier het service contract in uw mail. Deze hoeft u omdat u doormiddel van het invoeren al akkoord geeft op een abonnement niet meer te ondertekenen. 

U heeft nog 14 dagen bedenktijd mocht u er van af willen zien vanaf de datum dat SchoorsteenVeegBedrijf de vries het contract heeft getekend.