Boek direct online uw afspraak!

hoe gaat dat in zijn werk?

1. U maakt een keuze waar u een afspraak voor wilt maken.
2. typ eventuele opmerkingen bijvoorbeeld tegelijk met buren ect of zsm plannen aub...

2. Voer uw gegevens in

3. U ontvangt een email bericht met daarin de link om in ons klantenportaal een afspraak in te plannen.

Ziet u een groen blaadje achter een datum staan? 
Dat houdt in dat die dag de beste keuze is qua route voor ons , indien u die kiest helpt u mee aan een beter milieu doordat onze reistijd korter wordt en hierdoor minder co2 uitstoten.

Het klanten portaal:

- U zult eerst 3 datumvoorstellen zien.
- Passen deze u niet dan kunt u kiezen deze momenten komen mij niet uit
- Kies uw voorkeursdatum -> en u krijgt max 6 nieuwe datums te zien.

Mocht geen van de aangegeven datums u passen dan kunnen we uiteraard altijd nog handmatig voor u kijken wat de mogelijkheden zijn! 

Mocht het systeem verder weg datums geven of helemaal niet dan wil het niet zeggen dat er geen ruimte meer is.

U heeft tot 5 werkdagen van te voren de mogelijkheid om ingeplande afspraken kosteloos te verzetten of te annuleren!

indien u op uw telefoon kijkt draai deze dan horizontaal
om alles goed te kunnen lezen!

 

Bent u nog niet bekend als klant bij ons kies dan voor de een optie met
[nieuwe klant] als deze er bij staat voor de dienst die u af wilt nemen.

Noteer eventueel opmerkingen bij uw boeking bijvoorbeeld hoeveel kanalen, type dak ect..